728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

پیام سازمان خبات کردستان ایران به مجاهدان در اعتصاب‌غذای لیبرتی

-

پیام سازمان خبات کردستان ایران به مجاهدان در اعتصاب‌غذای لیبرتی
پیام سازمان خبات کردستان ایران به مجاهدان در اعتصاب‌غذای لیبرتی
این نسل قهرمان بار دیگر و در عرصه‌ای دیگر از مبارزه در برابر رژیم مستبد آخوندی، عزم جزم کرده و برای به استیصال کشاندن این رژیم و در راستای آزادی 7تن از مجاهدان اسیر نزدیک به دو ماه است که دست به اعتصاب‌غذا زده‌اند.

خواهران و برادران مجاهد؛ مطمئن باشید که تمام آزادیخواهان و همه کسانی که قلبشان برای آزادی ایران می‌تپد همگام و همیار و پشتیبان شما هستند.

متن پیام سازمان خبات کردستان ایران:
خواهران و برادران انقلابی در لیبرتی


مقاومت انقلابی با استقامت و پایداری کم نظیر رشیدترین فرزندانش، توانسته است با سربلندی و افتخار تمامی مراحل سخت را پشت سر نهد و در نهایت دست‌آوردهای چشمگیری را به ارمغان آورده و ننگ و خاری را نصیب رژیم استبدادی آخوندی و سردمدارانش کرده است. رمز موفقیت و پایداری مقاومت ایران در تعهد و پایبندی بر اصول مبارزه و رسیدن مردم ایران به آزادی بوده است. در این مبارزه بی‌امان، فرزندان رشید و قهرمانی جان و زندگیشان را فدا کرده‌اند که هر کدام از آنها آگاهترین و غیورترین و مسئولیت پذیرترین فرزندان ایران بودند. همان‌گونه که شاهد هستیم این نسل قهرمان بار دیگر و در عرصه‌ای دیگر از مبارزه در برابر رژیم مستبد آخوندی، عزم جزم کرده و برای به استیصال کشاندن این رژیم و در راستای آزادی 7تن از مجاهدان اسیر نزدیک به دو ماه است که دست به اعتصاب‌غذا زده‌اند.

خواهران و برادران مبارز مطمئن باشید که تمام آزادیخواهان و همه کسانی که قلبشان برای آزادی ایران می‌تپد همگام و همیار و پشتیبان شما هستند. سازمان خبات کردستان ایران حمایت همه‌جانبه و بی‌دریغ خود را به شما قهرمانان مجاهد در لیبرتی اعلام می‌دارد و بر مقاومت و شجاعت و پایداری کم مانندتان درود می‌فرستد. ما امیدواریم با تلاش و خستگی‌ناپذیری شما و تمامی اعضا و حامیان مقاومت ایران، شاهد موفقیت و پیروزی مقاومت و آزادی 7 مجاهد قهرمان باشیم.

سازمان خبات کردستان ایران یقین دارد که شما پیروز خواهید شد و مردم ایران به آزادی و دموکراسی خواهند رسید و ننگ و رسوایی نصیب رژیم آخوندی و سردمدارانش خواهد شد.

با ایقان به پیروزی و سرنگونی رژیم آخوندی
سازمان خبات کردستان ایران
کمیته مرکزی
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/956f9e0c-159b-4541-9d3e-d2fd8adcfc40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات