728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات در تهران، گرگان، بوشهر، اهواز، سنندج، قصر شیرین و خوراسگان اصفهان

-

بندرعباس هشتمین روز متوالی اعتراض
بندرعباس هشتمین روز متوالی اعتراض



اعتراض و قیام
هر فرصت، هر زمان، هر مکان

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران
اعتراض دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران
حرکت اعتراضی دانشجویان دختر دانشگاه منابع طبیعی گرگان
اعتصاب کارگران شرکت صنعتی کشتی‌سازی صدرا در بوشهر
درگیری تماشاگران فوتبال با مأموران انتظامی در ورزشگاه آزادی تهران با شعار نیروی افتضاحی: دشمن خون مایی
تجمع اعتراضی کارگران خط هفت متروی تهران
درگیری متقاضیان مسکن مهر پرند با مزدوران انتظامی در تهران
حرکت اعتراضی جوانان اهواز
تجمع اعتراضی رانندگان خودروهای سنگین در قصرشیرین
درگیری میوه فروشان سنندج با مأموران سرکوبگر رژیم
تجمع اعتراضی نمایندگان کشاورزان خوراسگان اصفهان
مرگ دو زندانی در بندرعباس در زیر شکنجه دژخیمان


تعدادی از دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه تهران در اعتراض به خفقان و ممنوعیت هر گونه فعالیت دانشجویی، در مقابل در شرقی این دانشگاه روبه‌روی خیابان طالقانی تجمع کردند. این دانشجویان به نشانه اعتراض کاغذی ضربدر خورده را بر دهان خود چسبانده بودند.

دانشجویان رشته زبانهای خارجه و علوم و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران در اعتراض به افزایش قیمت غذاهای سلف‌سرویس و کاهش کیفیت غذاها تجمع کردند.

دانشجویان خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اعتراض به گرداننده دانشگاه و وضعیت وخامت‌بار خدماتی تجمع کردند.

در جریان مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران، تعدادی از جوانان خشمگین با سردادن شعار «نیروی افتضاحی: دشمن خون مایی» سه جوان را که توسط مأموران سرکوبگر این نیرو دستگیر شده بودند آزاد کردند. در جریان این مسابقه میان تیمهای ایران و تایلند، مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی همچنین چند دختر جوان را که با لباس پسرانه قصد ورود به ورزشگاه را داشتند، دستگیر کردند و به طرز وحشیانه‌یی مورد ضرب و شتم قرار دادند و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

جمع کثیری از متقاضیان مسکن مهر در مقابل شرکت عمران شهر جدید پرند تهران تجمع اعتراضی گسترده‌یی برگزار کردند. آنها در اعتراض به خودداری رژیم آخوندی از تحویل دادن به موقع خانه‌هایشان تجمع کردند. تجمع‌کنندگان با سردادن شعار علیه کارگزاران رژیم با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند.

کارگران شاغل در خط هفت متروی تهران واقع در انتهای اتوبان نواب تقاطع بریانک دست از کار کشیده و تجمع کردند. آنها به پرداخت نشدن 2ماه حقوق عقب‌افتاده خود اعتراض کردند. به گزارش دریافتی پیمانکار اجرایی خط هفت متروی تهران با قرارگاه ضدخاتم الانبیا سپاه پاسداران ارتباط دارد.

کارگران شرکت صنعتی کشتی‌سازی صدرا در بوشهر در اعتراض به پرداخت نشدن شش ماه حقوق عقب‌افتاده اعتصاب کردند. این شرکت متعلق به سپاه پاسداران است. گردانندگان این شرکت از ترس گسترش این حرکت اعتراضی با پرداخت بخشی از حقوقها موافقت کردند.

عصر روز چهارشنبه 24مهر جمعی از جوانان اهواز در اعتراض به بی‌اعتنایی کارگزاران رژیم آخوندی به خشک شدن آب کارون در مقابل کتابخانه مرکزی این شهر تجمع کردند.

نمایندگان کشاورزان خوراسگان و روستاهای شرق اصفهان روز دوشنبه 22مهر در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند و به نبود آب و پرداخت نشدن غرامت به کشاورزان، اعتراض کردند. آنها تهدید کردند در صورت عدم رسیدگی به خواسته‌هایشان، از هفته آینده در تهران و اصفهان دست به تجمع و اعتراض خواهند زد.

میوه فروشان خیابان ”چهارباغ“ سنندج با مأموران شهرداری رژیم درگیر شدند. اخاذی و اقدامهای سرکوبگرانه علت این حرکت اعتراضی بود.

بیش از 200تن از رانندگان خودرو سنگین روز چهارشنبه 24مهر در اعتراض به بسته شدن مرز برای حمل کالاهایشان در مقابل پاسگاه مرزی پرویزخان در قصرشیرین تجمع کردند.

دو زندانی محبوس در زندان بندرعباس به‌طور مشکوکی جان باختند.. جمشید صید آبادی در روز 15مهر و محمد فریدونی در 17مهر در زندان مرکزی بندرعباس جان باختند. هم‌اکنون جسد هر دو زندانی در پزشکی قانونی بندرعباس می‌باشد. خانواده‌های آنها گفته‌اند آثار شکنجه روی پیکر آنها دیده‌اند. 20روز پیش نیز یک زندانی در زندان مرکزی بندرعباس به‌طرز مشکوکی جان باخت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1162760-9d22-4ad1-a4d3-4584a6434a20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات