728 x 90

سفر روحانى,

پاتریک کندی در تظاهرات بزرگ نیویورک: روحانی جنایتکار جنگی است و او را باید از سازمان ملل بیرون انداخت

-

پاتریک کندی در تظاهرات بزرگ نیویورک
پاتریک کندی در تظاهرات بزرگ نیویورک
پاتریک کندی در تظاهرات بزرگ نیویورک سخنان خود را با ادای احترام به 52شهید قهرمان مجاهد در اشرف شروع کرد و گفت: سکوت دشمن ماست. برای همین برای جانها و فداکاریهای این مجاهدان قهرمان شهید کف می‌زنیم.

آنها به این خاطر کشته شدند چون می‌خواستند کشورشان از حاکمیت آخوندها آزاد باشد. آنها به این دلیل کشته شدند که تساوی حقوق زنان و مردان را می‌طلبیدند. آنها به این دلیل کشته شدند که به یک ایران آزاد و دموکراتیک باور داشتند.

بنابراین امروز ما می‌ایستیم. امروز هیچ ابری در آسمان نیست و خورشید می‌تابد و روشن است. امروز را روزی عاری از دروغ می‌سازیم درباره آنچه در اشرف اتفاق افتاد. امروز صدای خودمان را به صدای آنانی که برای آزادی ایستادند می‌افزایم.

امروز این‌جا جمع شدیم تا روشنایی را به این واقعیت می‌تابانیم که می‌شد جلو کشتار شهید را گرفت.

پاتریک کندی تصریح کرد که آمریکا و سازمان ملل‌متحد به تعهداتشان در قبال افراد حفاظت‌شده اشرف و لیبرتی عمل نکردند. 138نفر از این افراد شهید شدند در حالی که حفاظت‌شده بودند.

آنها که شهید شدند کسانی بودند که دموکراسی می‌خواستند نه استبداد مذهبی. ما به این شهدا درود می‌فرستیم.

وی خطاب به تظاهر کنندگان در نیویورک گفت: حاکمان ایران جز ملاهای دروغگو نیستند. ما باید به مردم ایران گوش بدهیم. صدای مردم ایران شما هستید.

پاتریک کندی افزود: ما می‌گوییم روحانی نه نه، حضور روحانی در سازمان ملل یک افتضاح است. او یک جانی جنگی است. باید روحانی را از سازمان ملل‌متحد بیرون انداخت.

پاتریک کندی گفت: ما باید به 52قهرمان مجاهد خلق درود بفرستیم. آنها نماینده واقعی مردم ایران هستند. همان‌گونه که زندگی کردند و همان‌گونه که به‌شهادت رسیدند. پس یک بار دیگر کف می‌زنیم و سکوت را می‌شکنیم و خاطره اشان را زنده می‌کنیم.

ملاها اشتباه می‌کنند که می‌توانند صدای مردم ایران را خاموش کنند.

پاتریک کندی در پایان تصریح کرد که باید حفاظت ساکنان لیبرتی تضمین شود. آمریکا تا کنون تعهد خودش را در قبال ساکنان اشرف و لیبرتی نقض کرده است. این شرم است برای آمریکا. شرم بر سازمان ملل‌متحد که از اشرفیها حفاظت نکرد. کسانی که تنها گناهشان آرمان آزادی مردم ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e6d05bb-55b7-473b-8ae3-cce3dafca469"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات