728 x 90

-

اعتراضات در تهران، اصفهان، شهر کرد، نوسود، سقز، پاکدشت و دیواندره

-

اعتراضات مردمی علیه رژیم آخوندی ـ آرشیو
اعتراضات مردمی علیه رژیم آخوندی ـ آرشیو
اعتراض و قیام
هر فرصت، هر زمان، هر مکان
فعالیت جوانان انقلابی در غرب تهران، تجلیل از 52شهید مجاهد اشرفی، توزیع شعار مرگ بر دیکتاتور، زنده باد آزادی
تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه شهر کرد، اعتراض بازنشستگان شرکت فولاد و ذوب آهن اصفهان
اعتراض کارگران اخراجی شرکت پونل در پاکدشت ،تجمع رانندگان کامیون پروژه سد داریان در سقز
اعتراض کارگران کارگاه ادوات کشاورزی در دیواندره کردستان ،حرکت اعتراضی کاسبکاران و کارگران شهر نوسود
اعدام 2 زندانی درتنکابن، یک اعدام در ملأعام ،فشار بر زندانیان سیاسی و بستگان مجاهدان اشرفی

فراخوان برای نجات جان یک زندانی سیاسی اعتصابی در زندان میناب
جوانان انقلابی در تهران با توزیع تراکت در مناطق مختلف، یاد 52شهید قهرمان مجاهد اشرفی را گرامی داشتند. آنان همچنین تراکتهای حاوی شعار مرگ بر دیکتاتور -زنده باد آزادی را در در غرب تهران توزیع کردند.

در آستانه سال تحصیلی جدید، بیش از 200تن از دانشجویان غیربومی دانشگاه آزاد شهر کرد در اعتراض به اقدامهای سرکوبگرانه و قوانین ارتجاعی رژیم آخوندی در این دانشگاه تجمع کردند.

بیش از 600تن از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در مقابل اداره بازنشستگی تجمع کردند و به پرداخت نشدن چند ماه حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند.

حدود 400تن از بازنشستگان شرکت ملی فولاد اصفهان روز چهارشنبه 27شهریور در مقابل اداره بازنشستگی در چهارراه بعثت این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به پرداخت نشدن 3ماه حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند.

تحصن کارگران اخراجی شرکت پونل در پاکدشت بیستمین روز خود را پشت سر گذاشت. آنها در اعتراض به اخراج از شرکت و پرداخت نشدن 4ماه حقوق عقب‌افتاده تحصن کردند.

کاسبکاران و کارگران شهر نوسود در اعتراض به بسته شدن جاده مرزی، در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

جمعی از رانندگان کامیون پروژه سد داریان در سقز در استان کردستان روز چهارشنبه27شهریور در اعتراض به اخراج خود، در مقابل اداره کار رژیم تجمع کردند.

کارگران کارگاه ادوات کشاورزی در دیواندره در استان کردستان اعتصاب کردند و در مقابل اداره کار رژیم در این شهر تجمع کردند. این اعتصاب در اعتراض به ضرب و شتم یکی از کارگران توسط گرداننده این شرکت روز سه‌شنبه 26شهریور صورت گرفت.

مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به کارگران معترض حمله کردند.
رژیم آخوندی صبح امروز دو زندانی را در تنکابن بدار آویخت. یکی از این زندانیان در ملأعام حلق‌آویز شد. اصغر طالبی دادستان جلاد رژیم در تنکابن از اعدام در ملأعام دفاع کرد و گفت: ”به‌دلیل اثر بازدارندگی مجازات قصاص، این امر در ملأعام انجام شد تا آرامش و امنیت نیز در جامعه برقرار شود“

دژخیمان رژیم آخوندی در زندان اوین از درمان زندانی سیاسی ریحانه حاج ابراهیم از بستگان مجاهدان اشرفی ممانعت به‌عمل می‌آورند. ریحانه حاج ابراهیم از بازداشت‌شدگان آذر 88می باشد که به 15سال زندان محکوم شده است.

زندانیان سیاسی در تبعید در زندانهای جنوب کشور هشدار دادند: جان زندانی سیاسی افشین سهراب‌زاده در زندان میناب در خطر است. آنها طی بیانیه‌یی از کمیساریای عالی و گزارشگر ویژه حقوق‌بشر خواستار دخالت فوری برای نجات جان این زندانی شدند. افشین سهراب‌زاده در اعتراض به ممانعت دژخیمان از رسیدگیهای درمانی، نزدیگ به ۲ هفته است در اعتصاب‌غذا به‌ سر می‌برد.
فراخوان برای نجات جان یک زندانی سیاسی اعتصابی در زندان میناب جوانان انقلابی در تهران با توزیع تراکت در مناطق مختلف، یاد 52شهید قهرمان مجاهد اشرفی را گرامی داشتند. آنان همچنین تراکتهای حاوی شعار مرگ بر دیکتاتور -زنده باد آزادی را در در غرب تهران توزیع کردند. در آستانه سال تحصیلی جدید، بیش از 200تن از دانشجویان غیربومی دانشگاه آزاد شهر کرد در اعتراض به اقدامهای سرکوبگرانه و قوانین ارتجاعی رژیم آخوندی در این دانشگاه تجمع کردند. بیش از 600تن از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در مقابل اداره بازنشستگی تجمع کردند و به پرداخت نشدن چند ماه حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند. حدود 400تن از بازنشستگان شرکت ملی فولاد اصفهان روز چهارشنبه 27شهریور در مقابل اداره بازنشستگی در چهارراه بعثت این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به پرداخت نشدن 3ماه حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند. تحصن کارگران اخراجی شرکت پونل در پاکدشت بیستمین روز خود را پشت سر گذاشت. آنها در اعتراض به اخراج از شرکت و پرداخت نشدن 4ماه حقوق عقب‌افتاده تحصن کردند. کاسبکاران و کارگران شهر نوسود در اعتراض به بسته شدن جاده مرزی، در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. جمعی از رانندگان کامیون پروژه سد داریان در سقز در استان کردستان روز چهارشنبه27شهریور در اعتراض به اخراج خود، در مقابل اداره کار رژیم تجمع کردند. کارگران کارگاه ادوات کشاورزی در دیواندره در استان کردستان اعتصاب کردند و در مقابل اداره کار رژیم در این شهر تجمع کردند. این اعتصاب در اعتراض به ضرب و شتم یکی از کارگران توسط گرداننده این شرکت روز سه‌شنبه 26شهریور صورت گرفت. مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به کارگران معترض حمله کردند. رژیم آخوندی صبح امروز دو زندانی را در تنکابن بدار آویخت. یکی از این زندانیان در ملأعام حلق‌آویز شد. اصغر طالبی دادستان جلاد رژیم در تنکابن از اعدام در ملأعام دفاع کرد و گفت: ”به‌دلیل اثر بازدارندگی مجازات قصاص، این امر در ملأعام انجام شد تا آرامش و امنیت نیز در جامعه برقرار شود“ دژخیمان رژیم آخوندی در زندان اوین از درمان زندانی سیاسی ریحانه حاج ابراهیم از بستگان مجاهدان اشرفی ممانعت به‌عمل می‌آورند. ریحانه حاج ابراهیم از بازداشت‌شدگان آذر 88می باشد که به 15سال زندان محکوم شده است. زندانیان سیاسی در تبعید در زندانهای جنوب کشور هشدار دادند: جان زندانی سیاسی افشین سهراب‌زاده در زندان میناب در خطر است. آنها طی بیانیه‌یی از کمیساریای عالی و گزارشگر ویژه حقوق‌بشر خواستار دخالت فوری برای نجات جان این زندانی شدند. افشین سهراب‌زاده در اعتراض به ممانعت دژخیمان از رسیدگیهای درمانی، نزدیگ به ۲ هفته است در اعتصاب‌غذا به‌ سر می‌برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0c67ed2-f67c-4db2-adbc-c64f24c06682"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات