728 x 90

آزادي 7 گروگان,حمله به اشرف,

اظهارات سخنگوی مجاهدین درباره عربده‌های رژیم کثیف آخوندی و وحوش و سگهای زنجیری

-

--
--
خبرگزاری حکومتی ایلنا رژیم آخوندی 21شهریور 92:
«وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران: فریب خوردگان اگر دستشان به خون انسانی آلوده نیست بازگردند. وزیر اطلاعات گفت آنهایی که فریب این گروهک را خورده‌اند و سالها زندگی را در دربدری و آوارگی و حصر فکری تجربه کردند، و در صورتی‌که دست آنها به خون انسانی آلوده نیست، از گذشت ملت ایران استفاده کنند و به آغوش ملت مسلمان ایران بازگردند. وزیر اطلاعات گفت: کار گروهک جنایتکار ترور انسانهای مظلومی بود که حاضر نشدند زیر بار ظلم و ستم بروند».

محمود علوی وزیر اطلاعات تلویزیون رژیم 21شهریور 92:
«فروپاشی قرارگاه اشرف تجلی اراده مظلومین عراق بود، که هم انتقام خون به‌ناحق ریخته مردم عراق رو گرفتند و هم مرحمی بر زخمهای بیشمار مردم ایران اسلامی نهادند. که از ددمنشیهای این گروهک زخمهای بیشماری رو بر تن خودش داشت...
ما این اقدام قهرمانانه ملت عراق رو به مردم اون کشور و همچنین ملت ستمدیده ایران اسلامی تبریک می‌گیم و خدا رو بر این پیروزی دو ملت عراق و ایران سپاس می‌گذاریم.
... اگر دستشون به خون انسانی آلوده نشده به آغوش ملت مسلمان ایران برگردند. از گذشته و بزرگواری ملت ایران برخوردار بشن و در دامان ملت ایران زندگی انسانی خودشون رو دنبال بکنن و به این دربدری خودشون پایان بدن».

قدردانی وزارت‌خارجه رژیم از وحوش و سگهای زنجیری در عراق  به‌خاطر اعدام دستجمعی مجاهدین:
بیانیه وزارت‌خارجه رژیم:
«جمهوری اسلامی ایران پیش‌تر در چندین نوبت به نماینده سازمان ملل‌متحد در عراق نسبت به تداوم حضور اعضای این سازمان تروریستی در اردوگاه اشرف و شرارتها و ماجراجویی‌های آنها هشدار داده بود. اقدامات این سازمان تروریستی و برخی حامیان شناخته شده آنان در اتهام‌زنی به دیگران از جمله درگیریهای اخیر اردوگاه اشرف نیز نمونه‌ای از توطئه‌ها و ماجراجویی آنان است.
جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر حمایت از تلاشهای سازمان ملل‌متحد و دولت عراق در اخراج سریعتر اعضای این سازمان تروریستی از اردوگاه موقت ترانزیت، مسئولیت حقوقی و قانونی کشورهای حامی این سازمان تروریستی را یادآور شده و بر ضرورت قطع پشتیبانی مادی و سیاسی آنان از این گروهک تروریستی تأکید می‌کند».

اظهارات سخنگوی مجاهدین:
سخنگوی مجاهدین درباره عربده‌های رژیم کثیف آخوندی و وحوش و سگهای زنجیری آن در عراق و تمام بوزینگان نظام که در این سو و آن سوی جهان با ریش و تسبیح با ادا و اطوار فرنگی در بلندگوهای استعماری به پارس کردن علیه مجاهدین پرداخته‌اند گفت: سوزش ولی‌فقیه ارتجاع و وزارت شکنجه و جاسوسی از دست نیافتن به هدف اصلی در قرارگاه اشرف بسیار قابل فهم است و از این‌رو آنان بسا بیشتر از این باید یقه بدرانند و سینه چاک بدهند. اما مردم ایران با مجاهدان قهرمان و ارتش آزادی‌ستان در چارچوب مؤسسان چهارم به راه پرشکوه خود تا گسستن بند از بند رژیم کثیف ولایت‌فقیه و کوتاه کردن دست ایادی ارتجاع و استعمار و ریشه‌کن کردن آنها از ایران‌زمین ادامه می‌دهند. سخنگوی مجاهدین افزود: قاتلان جنایتکار در هر لباس و به‌ویژه در لباس آخوندی و پاسداری می‌توانند مطمئن باشند که حساب یک به یک این خونها را مانند لاجوردی و صیاد شیرازی و آخوندهای ترکیده از قبیل صدوقی و دستغیب و اشرفی اصفهانی و هاشمی‌نژاد و آخوند مدنی پس خواهند داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7467e03c-f828-4568-aa6e-774f30d3c2eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات