728 x 90

حمايت هموطنان خارج از كشور,

ایرانیان آزاده در برلین وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی را افشا کردند و خواستار اخراج او از آلمان شدند

-

تظاهرات حامیان مقاومت در برلین علیه حضور صالحی
تظاهرات حامیان مقاومت در برلین علیه حضور صالحی
همزمان با حضور صالحی وزیر خارجه رژیم در برلین ایرانیان شریف و آزاده و حامیان مقاومت ایران در مقابل محل این اجلاس یک تظاهرات اعتراضی برگزار کردند. آنها با نمایش سمبلیک چوبه‌های دار و با افشای اعدامهای جمعی و مستمر توسط رژیم آخوندی و دخالتهای تروریستی رژیم در کشورهای منطقه، جنایات فاشیسم دینی حاکم بر ایران را افشا کردند. ایرانیان شریف و آزاده شعار می‌دادند:
صالحی یک تروریست است
مماشات و معامله با آخوندهای جنایتکار را متوقف کنید.
خامنه‌ای را از سوریه بیرون کنید.

صالحی وزیر خارجه رژیم در وحشت از خشم ایرانیان آزاده برای ورود به محل کنفرانس بزدلانه از در پشتی این ساختمان وارد شد تا با ایرانیان تظاهر کننده روبه‌رو نشود.

در سالن کنفرانسی که صالحی بنا‌به‌ دعوت ”جامعه آلمانی برای سیاست خارجی“ قرار بود سخنرانی کند به‌محض این‌که او پشت تربیون قرار گرفت، یکی از ایرانیان آزاده از میان جمعیت برخاست و به افشاگری علیه رژیم پرداخت این هموطن گفت:
من به برگزار کننده این برنامه می‌گویم برای چه این تروریست را دعوت کرده‌اید؟ او نماینده رژیمی فاشیستی است که هولاکاست و کشتار یهودیان در کوره‌های آدم سوزی هیتلر را انکار می‌کند. او مردم ایران را سرکوب می‌کند و باید از این‌جا بیرون انداخته شود. من سخنگوی حزب سبزهای ایران و فعال انجمن بمب را متوقف کنید هستم. صالحی یک جنایتکار است و باید به دادگاه تسلیم شود.
در این تظاهرات خبرنگاران زیادی از جمله از خبرگزاری و تلویزیون آسوشیتدپرس، خبرگزاری د.پ.آ آلمان، خبرگزاری رویتر، تلویزیون زد.د.اف، تلویزیون آ.ار.د، ار.ب.ب، روزنامه‌های برلینر سایتونگ و فرانکفورتر روندشاو شرکت داشتند و به تهیه عکس و فیلم و گزارش پرداختند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37f63371-9b8b-4a77-8334-04da6c4a1d15"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات