728 x 90

شقه دروني رژيم,

تهدیدهای پاسدار سعید قاسمی علیه آخوند ناطق نوری

-

پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی
یکی از گردانندگان باند فاشیستی انصار حزب‌الله آخوند ناطق نوری را تهدید کرد که اگر به اظهارات خود علیه بسیج ادامه دهد، انصار حزب‌الله عنان پاره می‌کند و به سراغ او می‌رود»
پاسدار سعید قاسمی از گردانندگان باندهای فاشیستی و از سرکردگان سپاه در دوران جنگ ضدمیهنی طی حمله شدید‌الحنی به آخوند ناطق نوری گفت: «این افراد اگر همین گونه ادامه دهند، با واکنش حزب‌الله و مردم مواجه خواهند شد؛ هم‌چنان که در مشهد هم این اتفاق افتاد.
در همین حال، ارگان رسمی رژیم آخوندی که زیر نظر مشاور احمدی‌نژاد قرار دارد، با دفاع از حمله به آخوند ناطق نوری، از وی خواست «ویلا و اسب را کنار بگذارد» و مانند سالهای اول به قدرت رسیدن رژیم به وسط میدان بیاید.
این ارگان حکومتی نوشت: «علی اکبر ناطق نوری که ترجیح داده شکستن سکوت و خروج از انزوا را با توهین به اعتقادات رزمندگان دفاع مقدس و تشبیه آنان به بیماران روانی آغاز کند، اخیراً توهینی بی‌سابقه که حتی در کلام بد‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی هم به سختی یافت می‌شود را انجام داده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f71257b-d6ae-4592-9579-492c7f5f6b73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات