728 x 90

العراقيه جنگ با مالكي,اقدامات سركوبگرانه مالكى,

تجمع العراقیه در دیالی تنها راه خروج از بحران فعلی عراق را برکناری مالکی و تشکیل دولت موقت و برگزاری انتخابات زودرس می‌داند

-

فراکسیون العراقیه
فراکسیون العراقیه
خبرگزاری نینا: تجمع العراقیه در دیالی با انتشار بیانیه‌یی اعلام کرد: بحران سیاسی و امنیتی که کشور را فراگرفته ناشی از سیاستهای انحصارگرانه است و تنها راه خروج از این بحران ”برکناری نوری مالکی و تشکیل دولت موقت و برگزاری انتخابات زودرس است“.
در این بیانیه که روز جمعه صادر شده آمده است: ”در استان دیالی هم‌چنان اوضاع نابسامان است و حملات علیه حقوق مردم ادامه دارد و طرفهای مشخصی نیروهای امنیتی و دستگاههای دولتی را برای تخلیه کینه خود علیه مردم مظلوم و محروم دیالی به‌کار می‌گیرند امری که استان دیالی را به صحنه‌ای برای پیگرد و کینه‌کشی و دستگیرهای کور و حذف و در حاشیه قرار دادن پیروان همه مذاهب و ملیتها تبدیل کرده است و هنوز مقامات استان امکان بازگشت به محل کار خود را ندارند“.
در ادامه این بیانیه آمده است ”امنیت در کشور از بین رفته و هر روز بسیاری از مردم بیگناه عراق در اثر بی‌کفایتی دستگاههای امنیتی و نفوذ گسترده رژیم ایران در این ارگانها شهید و مجروح می‌شوند“.
بیانیه می‌افزاید ”ما معتقدیم که با وجود نخست‌وزیری مالکی هیچ کنگره‌یی نتیجه‌یی ندارد. کما این‌که باید محل برگزاری کنگره ملی در خارج بغداد و در کردستان باشد چرا که مالکی برای جلوگیری از برگزاری یک کنگره واقعی آشتی ملی همه موانع را ایجاد خواهد کرد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1835bd99-825a-4e3f-b707-ff25f02f4e9e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات