728 x 90

گوگل کانال یوتیوب شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی را مسدود کرد

یوتیوب - عکس از آرشیو
یوتیوب - عکس از آرشیو

گوگل کانال یوتیوب شبکه انگلیسی زبان پرس تی‌ وی را مسدود کرد.
پرس. تی. وی -شبکه انگلیسی صدا و سیمای رژیم آخوندی گفت گوگل کانال یوتیوب این شبکه را مسدود کرده است. در پیامی که این شرکت برای پرس تی‌ وی فرستاده علت بسته شدن این کانال "نقض مکرر قوانین یوتیوب" عنوان شده است.

خبرگزاری رسمی رژیم -ایرنا روز ۱۱فروردین نوشت: گوگل برای هفتمین بار و بدون هیچگونه هشدار قبلی، دسترسی پرس تی وی به حساب کاربری این شبکه در یوتیوب را مسدود کرد.

ایرنا به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، شرکت آمریکایی گوگل بار دیگر حساب شبکه پرس تی وی در پلتفرم سرویس اشتراک ویدئو یوتیوب را مسدود و علت این تصمیم را نقض دستورالعمل های این پلتفرم توسط این شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی عنوان کرد.

در پیامی که از سوی گوگل در این رابطه منتشر شده، آمده است: ما محتوای شما را بررسی کردیم و متوجه نقض شدید یا مکرر دستورالعمل های پلتفرم خود شدیم. به همین دلیل، کانال شما را از یوتیوب حذف کردیم.

در سپتامبر سال گذشته نیز کانال یوتیوب پرس تی‌ وی، به‌دلیل "نقض قوانین انتشار" مسدود شده بود.

روز ۶فروردین۱۴۰۰ نیز فیس‌بوک صفحه رسمی پرس‌تی وی را با بیش از چهار میلیون عضو به‌طور دائم بست. فیس‌بوک در اواسط ماه ژانویه (اواخر دی ماه) صفحه پرس‌تی‌ وی را به‌صورت موقت مسدود کرده بود اما این بار بسته شدن پرس‌تی وی را دائمی اعلام کرده است.

طبق گفته یوتیوب، دستورالعمل های این پلتفرم به منظور محافظت از این پلتفرم اشتراک ویدیو تعیین و در آن به موارد مجاز و غیرمجاز برای انتشار اشاره شده است. این دستورالعمل ها شامل هرگونه محتوایی از قبیل ویدیوها، نظرات، لینک ها و تصاویر بندانگشتی (Thumbnails) می شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3553bbe-1746-4ff4-8499-f6b652b3be03"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات