728 x 90

گوگل‌پلی چند نرم‌افزار فارسی زبان را حذف کرد / اینستاگرام دو صفحه «فارس پلاس» و «خبر خوب» را مسدود کرد

گوگل پلی
گوگل پلی

چندین اپلیکیشن شناخته‌شده فارسی از فروشگاه اینترنتی گوگل حذف شده‌اند. دلیل احتمالی این حذف، تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران اعلام شده است. پیگیریهای عرضه‌کنندگان این نرم‌افزارها تاکنون راه به جایی نبرده است.
دویچه وله روز چهارشنبه ۱۷شهریور اعلام کرد، گوگل‌پلی تعدادی از اپلیکیشن‌های فارسی زبان را حذف کرده است. به‌نوشته وب‌سایت دیجیاتو اپلیکیشنهای آپارات، فیلیمو، بلد و طاقچه از گوگل‌پلی حذف شده‌اند.

چهار سال پیش از این اپل‌استور و گوگل‌پلی در فاصله چند روز چندین نرم‌افراز پر طرفدار فارسی از جمله دیجی‌کالا، اسنپ و تیپسی را از فروشگاههای خود حذف کردند.

همچنین خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) روز ۱۸شهریور از بستن دو صفحه متعلق به رژیم ایران توسط اینستاگرام خبر داد.

بنابر گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، اینستاگرام دو صفحه «فارس پلاس» و «خبر خوب» که توسط عوامل رژیم ایران اداره میشدند را مسدود کرد.

خبرگزاری سپاه خامنه‌ای با سوز وگداز ازاین اقدام اینستاگرام اعلام کرد که اینستاگرام درگذشته هم اقدام به مسدودسازی و حذف صفحاتی کرده بود که مطالب و تصاویری از پاسدار قاسم سلیمانی منتشر کرده بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ded8f65e-858d-410a-961b-296d2346b035"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات