728 x 90

گرامی‌داشت خاطره سرهنگ بهزاد معزی در نخستین سالگرد پرواز جاودانگی

گرامی‌داشت خاطره سرهنگ بهزاد معزی
گرامی‌داشت خاطره سرهنگ بهزاد معزی

در نخستین سالگرد پرواز جاودانگی سرهنگ خلبان بهزاد معزی، مریم رجوی و جمعی از اعضای شورای ملی مقاومت و حامیان مقاومت ایران بر مزار او در اور‌سور‌اواز گرد آمدند و یاد این قهرمان ملی را گرامی داشتند.
در این یادبود، مریم رجوی با تقدیم گل و ادای احترام به این قهرمان ملی طی سخنان کوتاهی به یاد او گفت:

 

امروز یک سال از پرواز قهرمان ملی ما بهزاد معزی می‌گذرد کسی که خود خالق بزرگ‌ترین پرواز تاریخ مقاومت ایران بود. پروازی عظیم که تا ابد مقاومت ایران، مجاهدین خلق ایران، شورای ملی مقاومت ایران و مردم ایران و خود من شخصاً مدیونش هستیم.
به‌خاطر آن عملیات قهرمانانه و آن ریسک‌پذیری بزرگ و آن نتیجه عالی که برای کل مقاومت و مردم ایران داشت؛ یعنی انتقال سالم مسعود.
قهرمان ملی ما از جمله قهرمانانی بود که زندگی‌اش سراسر درس و آموزش بود. یاد او، ارزش‌ها و رزمندگی و مبارزه‌جویی و مجاهدت او و راه و رسم زندگی‌اش، در تاریخ مقاومت ایران و مجاهدین جاودان خواهد شد.
از جمله مردانی بود که وقتی نسبت به حقیقتی اشراف پیدا می‌کنند و راهی را انتخاب می‌کنند، دیگر تا آخر بر آن ایمان استوار‌ند و قیمت آن را می‌پردازند.
او شیفته راه و روش و منشی شد که با نام و راه و آرمان مسعود آمیخته بود. یعنی آرمان آزادی مردم ایران و تا به آخر هم‌چنان پرافتخار و وفادار به این راه ماند و همه را به آن فراخواند.
یادش گرامی باد.
در این یادبود، برخی اعضای شورای ملی مقاومت نیز سخنانی ایراد کردند و سپس حاضران با گلباران مزار سرهنگ بهزاد معزی به او ادای احترام کردند.

گلگذاری خانم مریم رجوی

برگرفته از سایت مریم رجوی

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bce47248-9b0f-4a41-b279-6057330b2916"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات