728 x 90

در هم کوبیدن سر مار با شروع از تهران - نوشته دکتر موسی المعانی وزیر مشاور پیشین در امور نخست‌وزیری اردن

دکتر موسی المعانی وزیر مشاور پیشین در امور نخست‌وزیری اردن
دکتر موسی المعانی وزیر مشاور پیشین در امور نخست‌وزیری اردن

در هم کوبیدن سرمار با شروع از تهران

نوشته دکتر موسی المعانی وزیر مشاور پیشین در امور نخست‌وزیری اردن - ایلاف لندن

جدی‌ترین تهدیدهایی که ملتهای عرب و مسلمان با ان روبه‌رو هستند، تظاهر، ریاکاری، جهل و تحریف ارزشهای مذهبی و انسانی با رفتار تهاجمی سیستماتیکی است که به یکی از رفتار ثابت باندهای جهل، تظاهر و تجاوز تبدیل شده است که ساخته و پرداخته رژیم آخوندها هستند که به جان مردم ایران با ملیتها و پیروان ادیان و مذاهب مختلفش افتاده است. و هم‌چنین علیه مردم عرب سنی در عراق و سوریه به بهانه مبارزه با داعش که خود ایجاد کرده‌اند و حفاظت از مراقد مذهبی حمله می‌کنند. سنی‌ها در هیچ زمانی از تاریخ، این اماکن را به خطر نیانداخته‌اند... .

فلسطینیها و خلقهای عرب نزدیک به ۷۵سال است که برای آزادسازی فلسطین مبارزه می‌کنند و از سال ۱۹۷۹ ما از اخوندهای ایران به جز شعارهای پر طمطراق و جملات پر زرق و برق در رابطه با اسلام به‌طور کلی و آرمان فلسطین به‌طور خاص چیزی ندیده‌ایم.

عراق نزدیک به بیست سال است که در دست آنهاست، سوریه هم مرز عراق از سال ۲۰۰۳ در دست آنهاست و لبنان از قبل در دستان آنها بوده است، اما فلسطین آزاد نشده است و آنها شعار را تبدیل به‌عمل نکردند تا مقدس بودن قدس را ثابت کنند. دو طرف مدعی به این هم اکتفا نکردند، بلکه شروع به تفرقه بین صفوف فلسطینیها کردند با هدف نابودی سازمان آزادیبخش فلسطین که نماینده مشروع مردم فلسطین و پایه اصلی مبارزه فلسطین است... .

آخوندهای حاکم بر ایران صاحب هیچ فکر و مکتبی نیستند. و هیچ انقلابی را نمایندگی نمی‌کنند. صاحب این واژگان شرافتمندانه، مبارزان واقعی فلسطینی و ایرانی در مقاومت ایران هستند.

رژیم آخوندها برای کاشتن و گسترش مرگ و نابودی در بسیاری از کشورهای عربی و مسلمان تلاش می‌کند و از تکنولوژی برای جذب و ایجاد باندهای شبه‌نظامی در بسیاری از کشورها سوء‌استفاده کرده است... .

در پایان، ما و اسلام و مسلمانان را به‌حال خود بگذارید، دنیا بدون شما بهتر است. و آرمان فلسطین و منطقه را از تجارت و شعارهای خود حذف کنید. بدون شما و بدون این شعارها، فلسطین با یک ایمان صادقانه، به خواست خدا، دیر یا زود، آزاد خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2be16bc7-3dca-4c01-ac51-d1709806b59b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات