728 x 90

پاسدار جعفری:‌ضعفها و تهدیدات داخلی جدی است

پاسدار جعفری
پاسدار جعفری

پاسدار جعفری سرکرده کل سپاه پاسداران خامنه‌ای از تهدیدات داخلی ابراز نگرانی کرد و گفت:‌ تهدیدهای خارجی خیلی جدی نیست، اما ضعفها و تهدیدات داخلی جدی‌تر است. تهدیدها و تحریمهای دشمنان به اوج خود رسیده است.

وی که در جمع اعضای بسیج در دانشگاهها سخنرانی می‌کرد به ریزش نیروهای رژیم اعتراف کرد و گفت: در شرایط امروز کشور و نابسامانیهای اخیر، خیلی‌ها تحت تاثیر جو موجود، از ادامه راه ناامید می‌شوند. متأسفانه تفکرات غربی و لیبرالی مثل خوره به جان کشور افتاده است.

این سرکرده پاسداران همچنین گفت، سپاه پاسداران تا ۱۰سال پیش فقط رویکرد امنیتی و نظامی داشت اما با نظر خامنه‌ای وارد عرصه‌های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز شده است.

 

دلداری دادن به نیروهای وارفته رژیم

پاسدار جعفری برای دلداری مزدوران وحشت‌زده رژیم گفت: «تهدیدهای نظامی خارجی که از سوی دشمنان اعمال می‌شود خیلی جدی نیست و ما هم قدرت پاسخگویی داریم، اما ضعفها و تهدیدات داخلی جدی‌تر است».

پاسدار جعفری در ادامه به وضعیت بحرانی رژیم و ریزش مزدورانش اشاره کرد و گفت: «در شرایط امروز کشور و نابسامانیهای اخیر، خیلی‌ها تحت تاثیر جو موجود، از ادامه راه ناامید می‌شوند.... تهدیدها و تحریمهای دشمنان به اوج خود رسیده است».

این سرکرده سپاه خامنه‌ای به ناامیدی کارگزاران حکومتی اعتراف کرد و گفت «دشمن قصد دارد مردم و مسئولان را با جوسازیهای رسانه‌ای ناامید کندن، هر چند این تلاش در برخی مسئولان تاثیراتی داشته است اما... جوسازیهای منفی دشمنان انقلاب و نظام... نتیجه‌ای جز شکست برای دشمن در پی ندارد».

در ادامه، پاسدار جعفری که تلاش می‌کرد بن‌بست رژیم ولایت فقیه را به باند روحانی نسبت دهد گفت: «متأسفانه تفکرات غربی و لیبرالی مثل خوره به جان کشور افتاده است... تا زمانی که تفکر برخی مجموعه‌های اجرایی کشور با اراده مردم تغییر نکند این مشکلات هم‌چنان ادامه خواهد داشت».

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7233d52e-1ad5-4583-9c0e-3036edb029df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات