728 x 90

نگرانی سرکردگان سپاه پاسداران خامنه‌ای و اعضای مجلس رژیم ایران

قیام ایران - آرشیو
قیام ایران - آرشیو

خبرگزاری سپاه پاسداران خامنه‌ای با نقل اظهارات یکی از کارشناسان امنیتی نظام ولایت فقیه نوشت: فرصت، به سرعت کم می‌شود و خدا نکند مثل وقایعی که در دیماه رخ داد، دوباره مشکلاتی به وجود آید؛ در داخل کشور هم، فتنه‌گران حضور دارند و همراه با ضد انقلاب، رسانه در دست دارند که بسیار هم متشکل هستند؛ به‌طوری که در این بلواها و فتنه‌ها شرکت می‌کنند و خطِ انهدامی می‌دهند.

این کارشناس رژیم در ادامهٔ اظهارات هراسانِ خود گفت: یکی از شعارهایشان این بود که بجنگ تا بجنگیم، ما اهل جنگیم؛ یعنی با نظام می‌خواهند بجنگند، همان کاری که مجاهدین و فداییان انجام دادند.

 

وضعیت اجتماعی ملتهب است

پاسدار جعفری سرکرده کل سپاه پاسداران در هراس از اوج‌گیری قیام گفت:‌ دشمنان حدود ۸ماه است که فعالیت می‌کنند و اتفاقاً دیماه سال گذشته این فعالیتها ‌شروع شد، با این فضای مجازی رها شده و وضعیت اجتماعی ملتهب و مشکلات مردم و سوء‌مدیریت، نارضایتی‌هایی وجود دارد. وی افزود:‌ از روز اول انقلاب دشمنان قسم خورده این نظام توطئه کرده و می‌کنند و هر چه در توان دارند به کار می‌بندند. امروز که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، همه تهدیدات و فشارهای سیاسی و اقتصادی در اوج خودش قرار دارد.

 

نقوی حسینی: ‌دشمن تیم جنگی تشکیل داده است

نقوی حسینی به‌اصطلاح نماینده مجلس نیز نسبت به وضعیت بحرانی اقتصادی و پیامدهای آن ابراز وحشت کرد و گفت: «گرانیهای سرسام‌آور کمر مردم رو شکسته، حوزه مسکن مردم رو داره کلافه می‌کنه، هم در اجاره هم در خرید و فروش، حوزه کالاهای اساسی و کالاهای عمومی مردم رو نگران می‌کنه.... ما الآن در شرایط سختی قرار داریم مردم با مشکلات عدیده روبه‌رو هستند، بحران بیکاری داریم، گرانیهای لجام گسیخته داریم، بحران مسکن داریم، بحران ارز داریم، ارزش پول ملی ما سقوط کرده هر روز داره میاد پایین‌تر، بی‌ثباتی اقتصادی داریم،... دشمن تیم جنگی تشکیل داده ما باید یک ستاد جنگی داشته باشیم».

 

مرحله عمیقی از بحران

وکیلی عضو دیگر مجلس رژیم ایران نیز در اعترافات هراس آلودش گفت رژیم وارد مرحله عمیق بحران شده است و دیگر تجویز ها کارساز نیست: «در جامعه امروز ایران همه سلایق روی یک موضوع توافق داریم و آن این‌که وضع کنونی کشور خوب نیست.... ما در شرایطی فعلی باید یک تصمیم شوک‌آور بگیریم با این وضعی که ما الآن گرفتار هستیم هر تجویزی در دولت و به‌خصوص در آن کمیته‌یی که تدبیر و رهبری معظم شکل گرفته... حتی در آن سطح هم به‌نظر من تجویزها کارساز نیست چون ما شرایط مون از مسأله عبور کرده وارد یک مرحله عمیقی از بحران شدیم.... این بحرانی که امروز برای کشور در نتیجه خروج آمریکاییها از برجام پیش آمده دو سال پیش پیش می‌آمد،... بنظرتون امروز وضع کشور کجا بود؟».

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f805fe54-8b2e-475b-a3c5-af76ff8792d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات