728 x 90

وحشت و هراس روزنامه‌های حکومتی از گسترش اعتراضات

خیزش سراسری معلمان
خیزش سراسری معلمان

کیهان خامنه‌ای روز ۲۴آذر از گسترش اعتراضات در وحشت نوشت: «آیا عجیب نیست که ناگهان در همین سه ماه ابتدایی تشکیل دولت جدید، حجم گستره‌یی از تجمعات به‌بهانه‌های مختلف، ساماندهی و تحریک و تشویق می‌شود و سپس توسط غربگرایان و ضد انقلاب، تبدیل به‌اغتشاش و ناامنی می‌شود. شاید یک تحلیل دربارهٔ موج تجمعات، این باشد که حجم مشکلات صنفی به‌حد انباشت رسیده و سرریز شده است».

 

روزنامهٔ حکومتی جوان متعلق به سپاه پاسداران هم روز چهارشنبه ۲۴آذر نوشت: «در چند سال گذشته شورای هماهنگی فرهنگیان از رسالت اصلی خود در بیان مطالبات صنفی انحراف پیدا کرده و در اغتشاشات آبان ۹۸ و اعتراضات خوزستان بیانیه‌هایی را به‌نگارش درآورده که هم سطح با بیانیه‌های مجاهدین است».

 

سایت حکومتی عصر نو چهارشنبه ۲۴آذر نوشت: «شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان تصمیم گرفتند تا جلسه آینده مجلس یعنی روز یکشنبه، ۲۸آذر، به‌نمایندگان مجلس فرصت دهند که رتبه‌بندی کامل و همسانسازی واقعی را مصوب نمایند و معلمان زندانی را آزاد کنند در غیراین صورت به‌تجمع اعتراضی خود در روز سه‌شنبه، ۳۰آذر ادامه خواهند داد».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6edbc49c-3b68-4652-a161-a27d9dff67da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات