728 x 90

انتخابات,,

تشنج در مجلس ارتجاع آخوندی بر سر افشاگری احمدی نژاد

-

پاسدار لاریجانی و پاسدار احمدی نژاد
پاسدار لاریجانی و پاسدار احمدی نژاد
به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران فارس: مجلس آخوندی امروز هنگام استیضاح وزیر کار احمدی‌نژاد، متشنج شد و شاهد درگیری رؤسای دو قوه حکومت آخوندی لاریجانی و احمدی‌نژاد بود.
احمدی‌نژاد با پخش نوار ملاقات فاضل لاریجانی برادر لاریجانیهای رئیس مجلس و قوه قضاییه، با قاضی مرتضوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی، آنها را، به سوءاستفاده از قدرت و بند و بست اقتصادی متهم کرد و لاریجانی نیز احمدی‌نژاد را به بی‌صداقتی، کار مافیایی و تهدید و توطئه علیه خود متهم نمود.
در این جلسه احمدی‌نژاد نوار ویدئویی را پخش کرد و متن مکالمات آن را که بین فاضل لاریجانی و مرتضوی بوده به‌دلیل خرابی صدای ویدئو در مجلس قرائت کرد. در این ویدئو برادر لاریجانی‌ها پیشنهاداتی به مرتضوی ارائه می‌کند که اشخاصی را به او معرفی کنند که کارهای اقتصادی بزرگ را به توسط او پیگیری کنند.

احمدی‌نژاد: ”مرتضوی اخیراً علی آقا را دیدی یا نه؟ مرتضوی می‌گه اخیراً ندیدم، این آقا می‌گه، آقا ایشان نظرش بسیار مساعده نسبت به شما و می‌تواند کمک کند حتی تلطیف کند با قوه قضاییه، مرتضوی می‌گه مثلاً بحثهای کارگری بوده چیزی حل کردی؟ می‌گه کارگری هم داشته، مسائل مالیاتی داشته، مسائل حسابی داشته، باید مسائل اتحادی داشته مالیاتی، ببینید من الآن پوست کنده بگویم من کار دانشگاهی کردم تا الان، الانش هم تازه دوزاریم افتاده الآن نوه دارم خدایش اموراتم به‌عنوان دو میلیون اینها نمی‌چرخه، خب یک فرصت ویژه پیش آمده ما چند سالی خلاصه ورودی داشتیم به‌کار اقتصادی، ورودی داشتیم به‌کار اقتصادی و اینها واقعاً خدایش کمتر از دیگران نیستیم، از لحاظ این‌که بتونیم مدیریت کنیم.
آقای مرتضوی، ببین باید خودت رک به دل بگی که آقای“ ز ”که همانه که می‌خواهد قرارداد ببنده باید از قبل من به شما وصل شود“.

در خلال خواندن متن مکالمات فیلم توسط احمدی‌نژاد مجلس آخوندی متشنج شد.
یک نماینده مجلس آخوندی با صدای بلند فریاد می‌کشید و نسبت به این موضوع اعتراض می‌کرد که او را از مجلس بیرون بردند.

لاریجانی پس از سخنان احمدی‌نژاد گفت:
احمدی‌نژاد درباره جابه‌جایی وزیر کار نکته‌یی گفت: گفت: اگراین مسأله حل نشود من نواری دارم از بستگان شما پخش می‌کنم. من را تهدید کردند. که از استیضاح صرف‌نظر کنیم. آیا این کار مافیایی و توطئه‌آمیز نیست. این بداخلاقیها بلای جان کشور شده. اگر من مثل شما جلسه‌یی که اخوی شما، با من داشت و مطالب زیادی نسبت به اطرافیان شما و جریان انحرافی مطرح کرد از ارتباط با منافقین، فساد مالی، ارتباط با خارج، من فیلم می‌گرفتم امروز این‌جا پخش می‌کردم، برایتان خوب بود.
لاریجانی به احمدی‌نژاد گفت چرا نمی‌گذارید به پرونده یاران‌تان رسیدگی شود؟ وی چند بار احمدی‌نژاد را به عدم تمکین از قانون متهم کرد.

لاریجانی: ”آقای احمدی‌نژاد گفتند، در واقع ایشون گفتند به نفع کشور نیست، ایشون گفتند که اگر این مسأله حل نشود من نوار دارم از بستگان شما پخش می‌کنم، منو تهدید کردند، من گفتم که من نمی‌دانم موضوع نوار چیست؟ منو هر کسی از بستگان ما هم باشه فرقی نمی‌کنه، و من اگر ایشون حرفی زدند در این زمینه نوار را می‌بینم و پاسخ ایشون را خواهم داد، من البته اطلاعات زیادی دارم، مصلحت نمی‌دونم راجع به اطرافیان ایشون چیزی بگم، اما مثل ایشون لازم نمی‌دونم کشور متشنج کنم، ولی من با آقای فروزنده این یک تهدیده، تهدیدم کردند که بلکه ما از استیضاح صرفنظر کنیم، همه ملاحظه کنید نفس این کار رو، این به نظر شما یک اقدام توطئه‌آمیز علیه رئیس قوه مقننه نبود؟ که آقای مرتضوی یکی از، “
پس از سخنرانی لاریجانی احمدی‌نژاد تقاضای اجازه برای صحبت کرد که لاریجانی به وی اجازه صحبت نداد و گفت:
لاریجانی: ”ما را دعوت می‌کنه به دفترشون، و بعد فیلم می‌گیرند پس معلومه برنامه داشتین وگرنه شما توی ملاقات‌ها و اتاقهای ما می‌آید ما فیلم می‌گیریم؟ و من نمی‌دونم دستگاه آقای رئیس‌جمهور چه جور، ولی ما که فیلم نمی‌گیریم ... این به نظر شما توطئه‌آمیز نیست؟ که یه نفری رو صدا می‌کنند بیاد بعد با هم صحبت می‌کنند بعد اینو فیلم می‌گیرند پس برنامه‌ای داشتی که این فیلم رو بگیری و بعد یه روزی مثل این‌جا بیاد علنی کنی مثلاً حالا، نمی‌دونم چه فایده‌ای داره این ... ولی خود نفس این کار یک کار مافیایی نیست؟ یک کار توطئه‌آمیز نیست؟ آقای رئیس‌جمهور، اینها را ما صداقت نمی‌دانیم، این رفتارها و بداخلاقی‌ها بلای جان کشور شده، فرض کنید اصلاً یکی از بستگان بنده اشتباه کار بود چه ربطی به من داره؟ اگر من مثل شما جلسه‌ای که اخوی شما آقای داوود احمدی‌نژاد با من داشت و مطالب زیادی نسبت به اطرافیان شما و جریان انحرافی مطرح کرد از ارتباط با منافقین، فساد مالی، ارتباط با خارج، من فیلم می‌گرفتم امروز این‌جا پخش می‌کردم برایتون خوب بود؟ با این همه مشکلاتی که اطرافیان شما دارند که بعضی‌هاشون تحت تعقیبند پرونده دارند هم‌چنان شما ادغام می‌کنید روش هم وا می‌ایستید، مشکل اینه. دو تا طرز تفکره، ما می‌گیم اگه یکی از اطرافیان ما اشکالی هم داشت بره رسیدگی بشه، ولی شما مانع می‌شید، که یکبار هم توی مصاحبه‌تون خط قرمزه، این خلاف حقه، این خلاف عدالته، چه فایده‌ای داره که ما مرتب از عدالت صحبت بکنیم با این روش‌ها کیان اخلاق جامعه را به فساد بکشیم، مشکل ما این است که رئیس‌جمهور ما اولیات اخلاقی را رعایت نمی‌کنه، خب، شما اگر مطالب داشتی چرا این‌جا مطرح می‌کنی؟ استیضاح نمایندگان یک چیز بود، نه ربطی به رئیس مجلس داشت و نه به مسائل دیگه داشت، این‌جا چرا این مسأله مطرح کردی؟ اتفاقاً خوب شد شما که مرتب می‌گید بگم بگم که کشور راه انداختی، امروز این فیلم رو پخش کردید که مردم شخصیت شما را بهتر بشناسند.
آقای رئیس‌جمهور، یک حدیث قدسی هست، پیامبر گرامی اسلام نقل کرده که اگر کسی به ... اتهامی بزند که او ... خداوند می‌گه خودشو آماده کنه برای جنگ با من، نمی‌دونم به این باور دارید این حدیث قدسی‌ست، بفرمائید.
شما آقای احمدی‌نژاد تهمت زدید جوابتون رو دادیم حق دیگه صحبتی ندارید شما. شما در یک جلسه علنی شئونات جمهوری اسلامی را رعایت نکردید“.

پس از سخنان لاریجانی احمدی‌نژاد تقاضای اجازه برای صحبت کرد که لاریجانی به وی اجازه نداد: لاریجانی خطاب به وی گفت: شما در این جلسه اتهاماتی به من وارد کردید و من مطابق آیین‌نامه جواب شما را می‌دهم و شما هم حق ندارید چرا که بیش از حد حرف زدید؛ تمام حرف شما اتهام به رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه بود. من هم رئیس مجلسم و این‌جا می‌خواهم جواب شما را بدهم؛ شما در سرتاپای این استیضاح اتهامات و تهمت‌هایی به من گفتید و مطابق آیین‌نامه دو برابر وقت شما من فرصت دارم که جواب دهم.
بعد از این سخنان احمدی‌نژاد به‌حالت اعتراض مجلس را ترک کرد
در این جلسه وزیر کار احمدی‌نژاد استیضاح شد و، با 192 رأی موافق، 56 رأی مخالف و 24 رأی ممتنع از وزارت برکنار شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bb6d9ad-95a7-4a93-be10-a5d57f347bbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات