728 x 90

واشنگتن فری بیکن: سناتورهای جمهوریخواه بایدن را از لغو تحریم‌های ایران منع می‌کنند

سناتور جمهوریخواه جونی ارنست، یکی از اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا
سناتور جمهوریخواه جونی ارنست، یکی از اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا

واشنگتن فری بیکن ۱۳مهر نوشت: سناتورها از دولت بایدن می‌خواهند که ثابت کند رژیم ایران تلاش برای ترور مقامات آمریکایی را متوقف کرده است.

سناتورهای جمهوریخواه برای ممانعت از لغو تحریم‌های رژیم ایران توسط دولت بایدن اقدام می‌کنند.

قانون جدید سنا تحریم‌ها علیه رژیم ایران را تدوین می‌کند و دولت بایدن را از لغو مجازاتهای اقتصادی علیه تهران منع می‌کند، تا زمانی که بتواند تأیید کند که رژیم ایران تمام تلاش‌ها برای ترور مقامات فعلی و سابق آمریکا را متوقف کرده است.

رهبران جمهوریخواه می‌خواهند دولت بایدن را از طریق قانون مجازات، که روز پنجشنبه توسط سناتور جمهوریخواه جونی ارنست معرفی شد و توسط واشنگتن فری بیکن به دست آورده شد، از دسترسی رژیم تندرو ایران به میلیاردها دلار درآمد نفتی جلوگیری کنند. معرفی این لایحه در پی پرداخت ۶میلیارد دلاری باج دولت به تهران در ماه گذشته به‌عنوان بخشی از معامله گروگانگیری صورت گرفت...
سناتور جمهوریخواه جونی ارنست، یکی از اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا، گفت: «استراتژی مماشات پرزیدنت بایدن هم‌چنان جان آمریکایی‌ها را در داخل و خارج به خطر می‌اندازد. نمی‌توان به ایران اجازه داد به تلاش برای کشتن شهروندان آمریکایی و مخالفان ایرانی بدون مجازات ادامه دهد».

او افزود «کشور شماره یک حامی تروریسم در جهان قابل اعتماد نیست. من پرزیدنت بایدن را با ممانعت از کاهش تحریم‌ها به تهران توسط دولتش پاسخگو می‌دانم. [لایحه من] قانون مجازات PUNISH Act به این استراتژی مماشات شکست‌خورده پایان خواهد داد و تضمین می‌کند که رژیم ایران حداکثر عواقب اقدامات خود را از جانب آمریکا احساس می‌کند»... .
تحقیقات در مورد معاملات دولت بایدن با رژیم ایران به‌دنبال گزارشی در هفته گذشته در مورد یک شبکه تبلیغاتی مخفی رژیم ایران که به‌دنبال تأثیرگذاری بر سیاست‌گذاران آمریکا بود، آغاز شد. حداقل یکی از اعضای ادعایی این گروه، آرین طباطبایی، در پنتاگون کار می‌کند و دارای مجوز امنیتی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b32fb6d3-0787-4a50-89cb-0e2d993ff2d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات