728 x 90

هشدار به پزشکیان توسط آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان

اژه‌ای
اژه‌ای

به‌دنبال الگوسازی ولی‌فقیه ارتجاع از رئیسی و هشدار به پزشکیان، آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان سیاست‌های ابلاغی مقام معظم را به وی گوشزد کرد.

اژه‌ای: «انتخابات برگزار شد تمام شد، مردم رئیس‌جمهور مورد نظر خودشان را با اکثریت انتخاب کردند. وظیفه بسیار سنگینی الآن بر دوش همه هست مخصوصاً رئیس‌جمهور منتخب، انشاءالله همان طوری که بارها مکرراً ایشون گفتند در جهت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت خواست سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای برنامه هفتم توسعه، برای اجرای برنامه هفتم توسعه، رئیس‌جمهور منتخب کمر همت حتماً می‌بندند و باز همه ما هم وظیفه داریم که در این جهت کمک بکنیم. دولت را هم در انتخاب کابینه واقعاً فعال و در تراز جمهوری اسلامی توی این مقطع هم در جهت پیشرفت عرض کردم این وعده‌هایی که داده شد».

روزنامه سپاه پاسداران (جوان ۱۶تیر۴۰۳) با اعتراف به «مرگ» همهٔ باندهای حکومتی در زیر ضرب دو پتک تحریم بر بساط انتخابات ولایت فقیه، تحریم کوبندهٔ مردمی را در یک وارونه‌گویی مضحک «مشارکت مردم» نامید و نوشت: «اکنون اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی عرفی مرده است و مردم با مشارکت خود در این انتخابات حلوای آن را خوردند و رئیس‌جمهور باید نظام عقلی «اصولی‌بودن» را جایگزین این دو جریان زائد کند و در دولت خود به احیای آن همت گمارد».

روزنامه سپاه پاسداران با خط و نشان کشیدن برای پزشکیان در جنگ گرگها، نوشت: «به او توصیه می‌کنیم فارغ از هیاهوی اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی و فارغ از طمع کنندگان به قدرت که قطعاً در روزهای آینده به او هجوم خواهند آورد، به تدوین مسائل فوری کشور اهتمام کند»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d3bf9be-1770-43c9-b87f-eb36eca48bc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات