728 x 90

هشدار خلیفه هراسان ارتجاع درباره خطر ضربه‌های تاریخی در دیدار با مزدوران نیروی هوایی تحت‌امر

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

هشدار خلیفه هراسان ارتجاع درباره خطر ضربه‌های تاریخی

در دیدار با مزدوران نیروی هوایی تحت‌امر

 

خامنه‌ای:

خواص باید جهت عمومی حرکت جامعه را حفظ کنند

اگر از این وظیفه غفلت شود، حوادثی پیش خواهد آمد

که ضربه‌های تاریخی به همراه می‌آورد

 

بازاریابی خلیفه درمانده برای شعبده ورشکسته:

خواص می‌توانند برای برگزاری انتخابات پرشور نقش‌آفرین باشند

نتیجه انتخابات پرشور افزایش اقتدار ملی است

 

خامنه‌ای - تلویزیون رژیم – ۱۶بهمن ۱۴۰۲:

مادر محمدرضا شاه تو خاطراتش می‌گه که یک روز محمدرضا آمد پیش من گفت مرده شور این سلطنت رو ببره گفتم مگر چی شده گفت من یعنی شاه این مملکتم فرمانده کل قوا این مملکتم آمریکایی‌ها میان هواپیمای ما را بر می‌دارند می‌برند ویتنام من خبر ندارم این است دیگه، ملکیت یعنی این دیگر، حالا اگر خبرم داشت جرات این‌که اجازه نده که نداشت، اجازه می‌داد، اما اونها حتی اجازه‌ام نمی‌گیرند به‌این‌که یقین دارند که رد نخواهد شد خواسته آنها، در عین‌حال این‌قدر اعتنا نمی‌کنند به شاه مملکت که بیان ازش اجازه بگیرند که آقا این جنگنده شما رو می‌خواهیم ببریم در ویتنام علیه مردم ویتنام استفاده کنیم یعنی وضع نیروی هوایی چنین وضعی...

یک چند صباحی این اف چهارده‌های ما را بعضیا از روی غفلت، ان‌شاءالله غفلت بود خیانت نبود می‌خواستند پس بدهند می‌گفتند ما لازم نداریم که خوب جلویشان گرفته شد.

انقلاب اسلامی در درون خودش یک چیزهایی دارد که جاذبه داره، این جاذبه رویش‌ها رو جذب می‌کنه ولو ریزش هم داشته باشیم این رویش‌ها جای آن ریزش‌های را می‌گیرند.

این خودش موجب می‌شه که رویش‌ها جای ریزش‌ها را بگیرند، کندی به‌وجود نیاید یا کمتر به‌وجود بیاید.

در مقابل کارهای بزرگ احساس رعب و وحشت به‌وجود نیاید، وقتی یک کار بزرگی می‌خواهد انجام بگیرد احساس ناتوانی احساس حقارت در مجموعه عمل کنند به‌وجود نیاید، شتاب‌دهنده اینجاها نقش ایفا می‌کند. شتاب دهنده کیه و کارش چیه؟ کار شتابدهنده این است که عرض کردیم.

اما شتاب‌دهنده کیست، شتاب دهنده به تعبیر بنده آن چیزی است که ما به آن می‌گوییم خواص، خواص، خواص جامعه، خواص یعنی چه خواص یعنی آدم‌های نام و نشاندار آدم‌های مثلاً باسواد، دانشمند، نه خواص به این معنا نیست، خواص یعنی آن مجموعه انسان‌هایی که در کار خود با فکر و با شناخت و با تشخیص عمل می‌کنند، تابع جو نیستند، خواص یعنی اینها. این خواص می‌تواند تو فعالان گوناگون انقلابی در بین اصناف، کارگران، نظامی‌ها روحانیان گروه‌های مختلف باشه، می‌تونه توی فعالان مطبوعاتی باشه، می‌تواند توی فعالان دانشجویی باشه، می‌تواند توی فعالان سیاسی باشه.

این افراد وظیفه دارند، وظیفه سنگینی دارند اینها بایستی جهت عمومی حرکت جامعه را حفظ کنند و نگذارند این حرکت دچار انحراف بشه.

اگر خواص جامعه از این وظیفه غفلت بکنند حوادثی که پیش خواهد آمد ضربه‌های تاریخی به ملتها می‌زنه،

لذا من به شما عرض بکنم امروز جبهه دشمن برای خواص برنامه خاص داره برای خواص در کشور خود ما، غیر از جاهای دیگه برنامه دارند، اینها را دچار تردید کنند دچار تأمل کنند دچار تعلل کند احیاناً چرب و شیرین دنیا را به اینها بچشانند اینها را جذب کنم برای این‌که در بزنگاهها در نقاط حساس در آنجایی که لازمه که یک اقدامی انجام بدهند انجام ندهند و آن شتاب‌دهندگی که از خواص متوقع است، او صورت نگیرد، برنامه دارند برای این کار.

وظیفه خواص این است باید تردیدافکنی و شک‌آفرینی دشمن را خنثی کنند در مواقع لازم تبیین کنند جهاد تبیین که بنده عرض کردم ناظر به این است

خواص باید صریح باشند باید با صراحت حرف بزنند باید شبهات را از ذهنها زائل کنند دو پهلو و دوگانه و تردیدآمیز حرف نزنند.

خب حالا اگر به‌عنوان یک مورد خاص بخواهیم در زمان خودمونم مطلبی را عرض بکنیم به نظر من همین قضیه غزه است خواص در دنیای اسلام وظیفه دارند خواص علما هستند دانشمندان هستند سیاسیون هستند مطبوعاتی‌ها هستند می‌بینن که در غزه چه داره می‌گذره می‌بینن که آمریکا با پشتیبانی از رژیم صهیونیستی چه ضربه‌ای داره به انسانیت به بشریت می‌زند اینو می‌بینن خب بایستی به مردم خودشون بگن توضیح بدهند مردم رو وادار کنند درخواست عمومی در مردم به‌وجود بیارند که دولتها شون ناچار بشوند ضربه قاطع رو بزنن به رژیم صهیونیستی ضربه قاطع چیه ما نمی‌گیم وارد جنگ بشن که نه میشن و نه حالا برای خیلی شون ممکن نیست اما می‌توانند قطع رابطه اقتصادی بکنند.

کی می‌تواند ملتها رو بیدار کند خواص خواص نقش خواص ببینید چقدر مهمه چطور می‌توانند یک حادثه به این مهمی رو در دست بگیرند و دنبال کنند حالا در داخل کشور و خودمون هم مسأله انتخابات در پیش است خواص می‌توانند نقش ایفا کنند مطمئناً انتخابات در داخل کشور هر چه پرشورتر صورت بگیره قدرت ملی رو بیشتر نشان می‌ده (تکبیر... مرگ بر منافقین و اشرار...)

قدرت ملی امنیت ملی می‌آره یعنی وقتی دشمن نگاه می‌کنه جبهه دشمن حضور مردم رو می‌ببین قدرت نظام را مشاهده می‌کنه می‌بینه این کشور کشور قدرتمندی است مردم حاضر و آماده‌اند تهدید دشمن خنثی می‌شه یعنی اقتدار ملی امنیت ملی رو به‌وجود می‌آره این خیلی چیز با ارزش و مهمی ست اینو خواص می‌توانند نقش‌آفرینی کنند انتخابات رو پرشور کنند همه کارهای انقلابی از همین قبیل...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3779a57f-2b71-48b1-b0a1-880794906370"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات