728 x 90

نمای روز ـ هراس آخوندهای جمعه‌بازار از بریده شدن سر نظام

وحشت تمامیت نظام از خشم برآمده مردم از ۴۳سال حاکمیت آخوندها و مجازات کارگزاران توسط مردم، در نمایشهای جمعهٔ این هفته به‌روشنی پیداست

آخوند میردامادی در نمایش جمعه اصفهان ـ ۱۵بهم ۱۴۰۰: چرا منبر می‌روید یک دعا در حق رهبر نمی‌کنید؟ بخدا اگر یک روزی سایه این رهبر و انقلاب از سر ما کوتاه بشه اول سر شماها را می‌برند.

جوانان شورشگر همدان: عکس دیکتاتوری‌رو داریم پاره می‌کنیم برای بچه‌های گل همدان

وحشت از توفان ریزش و فاصله از خامنه‌ای در نیروهای خودی محدود به یک منبر و چند بلندگو نیست؟

آخوند نکونام در نمایش جمعه شهرکرد ـ ۱۵بهمن۱۴۰۰: مبادا توی دلهایمان را خالی کنند. تزلزلی ریزشی افتی در نگاه هایمان صورت بگیرد. مبادا مردود بشویم.

آخوند صدیقی در نمایش جمعه تهران ـ‌۱۵بهمن۱۴۰۰: مشکلات ما مال کسانی است که با انقلاب فاصله دارند و ولایت فقیه را در ردیف سایر رهبریها می‌دانند.

آخوند دژکام در نمایش جمعه شیراز ـ ۱۵بهمن۱۴۰۰: اگر می‌خواهید انقلاب تان برسد به مرحله آخر با نمی‌توانم نمی‌توانم و ایراد بنی اسراییلی گرفتن و حالا بگذار تا بخوریم و الآن ول مان کن و این چیزها نمی‌شود

آخوند جمعه‌بازار اصفهان که تجربهٔ خشم جوانان اصفهان را دارد، دوباره ترسش را از خشم شعله‌ور جوانان و پایان کار نظام بیان می‌کند.

آخوند میردامادی در نمایش جمعه اصفهان ـ ۱۵بهمن۱۴۰۰: دشمن امروز داره این ولایت را میکوبد. مواظب باشید فرزندان‌تان گول نخورند اگر ما این قدرت را از دست دادیم دیگه چیزی نخواهیم داشت.

خامنه‌ای: دشمن به‌طور دائم دارد کار می‌کند برای این‌که جوانها را مأیوس کند، منحرف کند.

 

امیر از زنجان ـ ۱۵بهمن

خامنه‌ای می‌خواهد با قوی نشان دادن قوای سرکوب خودش مردم را بترساند در حالی‌که یک مترسک بیشتر نیست خامنه‌ای رئیسی را به‌عنوان یک مترسک آورده مردم را بترساند چون پیشینه این آخوند نجس با اعدام تنیده شده حالا راه‌حل این مشکلاتمان فقط به فقط کانون‌های شورشی قهرمان است.

تجمع مردم اصفهان:

این همه لشکر آمده به جنگ رهبر آمده / این همه لشکر آمده به جنگ رهبر آمده

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80ddcf9a-9f9f-4694-b046-0ff7c0ebda7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات