728 x 90

نماینده انگستان در سازمان ملل از شکست مذاکرات هسته‌یی با رژیم ایران خبر داد

باربارا وودوارد، سفیر انگلیس در سازمان ملل متحد
باربارا وودوارد، سفیر انگلیس در سازمان ملل متحد

باربارا وودوارد، سفیر و نماینده انگلستان در سازمان ملل، روز پنجشنبه۱۵ تیر در نشست ویژه شورای امنیت درباره رژیم ایران، سرکردگان این رژیم را مسئول شکست گفتگوهای هسته‌یی معرفی کرد.

به‌گفته باربارا وودوارد، رژیم ایران به‌جای پذیرش توافق، تنشهای هسته‌یی را تشدید کردند، صلح و امنیت بین‌المللی را به‌خطر انداختند.

نماینده انگلستان پیش‌تر نیز گفته بود: «رژیم ایران به‌طور صریح تعهداتی را که در قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت پذیرفته بود را نقض کرده است. بویژه در زمینه فروش پهپادها به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین».

خبرگزاری رویترز نیز روز گذشته در گزارش خود از «تحریم‌های بیشتری» خبر داد و نوشت: انگلستان روز پنجشنبه ۱۵تیر تحریم‌های بیشتری را علیه مقامات و سازمانهای امنیتی رژیم ایران به‌دلیل آنچه که نقض حقوق‌بشر در ایران از جمله آزادی بیان و تجمع مسالمت‌آمیز خواند، اعلام کرد.

تحریم‌های جدید ۱۳فرد و سازمان را در بر می‌گیرد و مقامات مسئول زندانهای ایران و نهادهای دولتی مرتبط با امنیت سایبری از جمله فرماندهی دفاع سایبری سپاه پاسداران را هدف قرار می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a67efa7-39c1-47b4-bae3-3d8c91c7cf51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات