728 x 90

نزدیک شدن به سالگرد قیام آبان، و وحشت رژیم از قیام مجدد مردم ایران

قیام ایران
قیام ایران

با نزدیک شدن به سالگرد قیام آبان، رژیم در وحشت از قیامهای مردم ایران، تا آنجا پیش رفت که اخیراً به برگزاری یک مانور پر سر و صدای نظامی برای بازپس‌گیری شهرهای شورشی و انتشار آن در رسانه‌هایش اقدام نمود. رژیم همزمان اقدام به نظامی کردن استانداران و سایر مناصب غیرنظامی در سراسر کشور کرده است،

تصور دوباره شهرهای شورشی و آزاد شده که در قیام آبان، در شیراز و بهبهان و بخشهایی از دیگر شهرهای ایران به حقیقت پیوست، و برای ساعاتی سیمای یک ایران پاکسازی شده از لوث وجود پاسداران و آخوندهای حاکم را به نمایش گذاشت، باعث شده خامنه‌ای به‌دنبال برقراری یک حکومت نظامی اعلام نشده با سپردن استانها به پاسداران باشد، خامنه‌ای تاکنون حدود ۱۳ استان کشور را به پاسداران سپرده است.

اقدامی رسوا که حتی روزنامه حکومتی شرق روز چهارشنبه ۵آبان ضمن اشاره به وظیفه اصلی استاندارهای رژیم که سرکوب مردم است، با لحنی اعتراضی نوشت:

گویا وظیفه اصلی استانداران ایجاد امنیت یا به عبارت صحیحتر، کنترل ناآرامیهای احتمالی تصور می‌شود. محتمل است اعتراضها و ناآرامیهای چهار سال گذشته در ایجاد این تصور مؤثر بوده که مأموریت اصلی استانداران، مدیریت ناآرامی و عبوردادن آن از بحران فرض شود. اگر چه مسئولیت امنیت و مدیریت بحران با استاندار است، اما این مسئولیت اصلی او نیست و همزمان مسئولیتهای عمده دیگری در پیشبرد استان در ابعاد اقتصادی و اجتماعی دارد. ضمن این‌که با برخورد قهرآمیز، امنیت پایدار به‌وجود نمی آید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bcffaa76-3c74-4ed5-aec8-5bf205bb8f97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات