728 x 90

مجیزگویی روحانی برای موشک‌پرانی فضاحت‌بار سپاه پاسداران

آخوند روحانی در هیئت دولتش
آخوند روحانی در هیئت دولتش

آخوند روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت خود ضمن مجیز گویی برای موشک‌پرانی فضاحت‌بار سپاه پاسداران، برای خالی نبودن عریضه اضافه کرد که پاسخ اصلی را آمریکا، از ملتهای منطقه باید دریافت کند.

رئیس‌جمهور ولایت فقیه در عین‌حال و پیشاپیش به غلط کردم‌گویی قبلی از هر گونه اقدامات مزدوران رژیم پرداخت و اضافه کرد: آمریکایی‌ها فردا اگر کاری در یک کشور دیگری شد، نگویند اینها نیروهای نیابتی ایران هستند؛ ما نیروی نیابتی نداریم حشدالشعبی، حزب‌الله لبنان و نیروهای یمن از ما دستور نمی‌گیرند.

 

آخوند روحانی گفت: «ما تشکر می‌کنیم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که دیشب با عملیاتی که انجام داد بر علیه یک پایگاه بزرگ آمریکایی در منطقه به‌خوبی نشان داده شد که ما در برابر آمریکا عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

به‌نظر من پاسخ اصلی آمریکا را از ملتهای منطقه باید دریافت کنند دست سلیمانی عزیز ما را آنها قطع کردند و دست عزیزش را در کنار جنازه‌اش شما در فیلمها و در عکس‌ها دیدید انتقامش این است که پای آمریکا را از این منطقه قطع کنیم و ببریم

من اینجا این نکته را هم می‌گویم آمریکایی‌ها فردا اگر کاری در یک کشور دیگری شد نگویند اینها نیروهای نیابتی ایران هستند ما نیروی نیابتی نداریم شما از اول هم غلط تصور کردید، ملت‌های منطقه خودشان بیدار هستند آزادند فعالیت می‌کنند نه آنها تحت فرمان ما هستند نه تحت دستور ما هستند نه نیروی ما هستند، حشدالشعبی جزو نیروی مسلح رسمی عراق و تحت فرمان فرمانده کل عراق هست، حزب‌الله لبنان بخشی از دولت لبنان و بخشی از پارلمان لبنان و بخشی از حاکمیت در لبنان هستند....، مردم یمن تابع فرمان ما نیستند مردم یمن برای کشور خودشان مبارزه می‌کنند باز هم ممکن است حوادثی مثل حوادث آرامکو را مردم یمن بیافرینند این ربطی ندارد  به حکومت ایران».

 

آخوند روحانی در بخش دیگری از حرفهایش راجع به گام پنجم خودزنی رژیم در نقض برجام، تاکید کرد که حکومت آخوندی در مقدار و سطح غنی‌سازی هیچ محدودیتی ندارد.

آخوند روحانی گفت: «ما اعلام کردیم به همه دنیا امروز سازمان انرژی اتمی ما در تحقیق و توسعه در ساخت انواع سانتریفوژ ها نصب آنها، غنی‌سازی توسط آنها مقدار غنی‌سازی سطح غنی‌سازی درصد غنی‌سازی هیچ محدودیتی ندارد و این کار برای اولین بار هست که اتفاق می‌افتد و اتفاقاً در این فرصت یکی دو سال سازمان انرژی اتمی به‌خوبی خودش را آماده کرده بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c96eb71-e2dd-4cde-a070-641f96c493bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات