728 x 90

مأموریت جدید چی‌چی نیوز در تهران!

رژیم آخوندی در وحشت از گسترش شعله‌های قیام و برای زهرچشم گرفتن از انبوه مأموران ریزشی در داخل و خارج ایران ناگزیر به پای خودش شلیک کرد و با هیاهوی بسیار در رسانه‌هایش نوشت سرشبکه کانال آمد نیوز بازداشت شد.

سپاه نیمه‌جان پاسداران در یک سناریو سراپا مضحک مدعی شد در یک عملیات «حرفه‌ای، هوشمندانه و چندوجهی با بکارگیری روشهای نوین اطلاعاتی و شگردهای اطلاعاتی» روح‌الله زم را دستگیر کرده است.

روح‌الله زم همان فردی است که پاسدار حسن عباسی ۱۱دیماه ۹۶ رازهای پشت‌پرده‌اش را با وزیر اطلاعات برملا کرد و گفت: «هنوز هم وزیر اطلاعات به ما جواب نداده چرا چی‌چی نیوز به وزیر اطلاعات که می‌رسه این‌قدر تقدیر می‌کنه؟ خب آیا ما می‌تونیم شک کنیم که وزیر اطلاعات پشت سر چی‌چی نیوزه»؟!

پیش‌تر هم کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت مجلس آخوندی، از رابطه آمد نیوز با وزارت اطلاعات پرده برداشت: «وزارت اطلاعات با آمدنیوز در ارتباط است».(۱۴اردیبهشت ۹۶)

اما در بیانیهٔ شورای ملی مقاومت ایران در مرداد ۹۸ ضمن افشای ماهیت کانالهای دست‌ساز اطلاعات آمده است: «در ۱۱اسفند ۱۳۹۷ شبکه‌های تلویزیونی رژیم در یک تف سربالا برای قدرت‌نمایی، ارتباطات اطلاعات آخوندی با «شبکه آمدنیوز» را با دود و دم بسیار در مستندی به نام «ایستگاه پایانی دروغ» به نمایش گذاشتند تا به شیوه فیلمهای جنایی ـ پلیسی «ناامیدی کامل ضدانقلاب از براندازی نظام و ۴۰سالگی اقتدار» را نتیجه بگیرند». (بیانیه سی‌و‌هشتمین سالگرد تأسیس شورای ملّی مقاومت ایران ـ مرداد ۹۸)

بازگشت پادو وزارت برای مأموریت جدید در داخل کشور نشانه بحران جدید نیرویی و اطلاعاتی حاکمیت و گسترش یاس و ریزش در بدنه نظام است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a64376b-99ef-4f9c-ba43-4c2449abc627"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات