728 x 90

قطع بازوی فساد

همزمان با ترکیدن بادکنک مذاکره و شکست سفر آخوند روحانی، باند غالب رژیم با ژست قطع کردن بازوی فساد، حکم ۵سال زندان برای برادر روحانی را اعلام کرد.

رئیسی: تلویزیون رژیم  ۸مهر گفت: «انشاالله در حوزه مبارزه با فساد ما نه انگشت مفسدان از بازو، دست آنها را قطع خواهیم کرد».

رئیسی جلاد که سال‌ها بازوی غارت خامنه‌ای در آستان قدس بود، نمی‌گوید چرا احکام بالای ۱۵سال نصیب محرومان می‌شود اما سارقان چند هزار میلیاردی، اگر فراری داده نشوند و در دعوای باندی به زندان برسند، با احکام سبک روبه‌رو می‌شوند.

آخوند جلاد در حالی از قطع بازوی فساد می‌گوید که ۷مهر خبر چپاول یکی از مداحان خامنه‌ای با عنوان «دزدی که به خانه نماینده مجلس زد و ۳.۵میلیارد پول نقد آقای نماینده را برد!» رسانه‌ای شد.

و ۱۱مهر خبر فرار یکی از غارتگران نظام با عنوان «اختلاس‌گر ۳هزار میلیاردی فرار کرد» نشان داد مبارزه با فساد شعاری توخالی برای سفیدکاری جلاد قتل‌عام و تیزکردن شمشیر وی برای سرکوب است.

هدف از قطع بازوی فساد هم بهانه‌ای برای فشار و آزار بیشتر جوانان است.

خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۱مهر ۹۸: «برخورد انتظامی با ۵هزار مورد کشف حجاب در خوزستان».

این است پشت‌پرده و واقعیت نظام فاسد و جنایتکاری که در تنگنای خشم و نفرت عمومی چنگالهای پوسیده‌اش را به‌ سر و روی جوانان می‌کشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db9f135d-aa4e-4ab3-8690-605091dd2ed5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات