728 x 90

فرار غلامرضا منصوری از قضات فاسد و جنایتکار قضاییه خامنه‌ای، جنجال ساز شد

غلامرضا منصوری از قضات فاسد و جنایتکار قضاییه خامنه‌ای
غلامرضا منصوری از قضات فاسد و جنایتکار قضاییه خامنه‌ای

افشای خبر فرار غلامرضا منصوری از قضات فاسد و جنایتکار قضاییه خامنه‌ای که متهم ردیف نهم پرونده فساد طبری معاون آخوند صادق لاریجانی است، در درون رژیم جنجال ساز شده است. وی که قاضی اجراییات لواسانات بوده است یک فقره متهم به دریافت ۵۰۰هزار یورو رشوه شده است. وی در دستگیری و زندانی کردن روزنامه‌نگاران نقش چشمگیری داشته است.

سایت حکومتی اعتماد ۲۰خرداد نوشت: یک روز اختلاسگر سه هزار میلیاردی محمدرضا خاوری، رئیس سابق بانک ملی، بعد از آزادی موقتش به بهانه یک سمینار از ایران می‌رود و سر از کانادا درمی‌آورد. این روزها هم خبر فرار غلامرضا منصوری، متهم ردیف نهم پرونده طبری، خبرساز شده است.

محاکمه اکبر طبری، گوشه‌هایی از فساد عفونت بار دستگاه قضایی رژیم را برملا کرد

شروع محاکمه اکبر طبری، معاون اجرایی آخوند صادق لاریجانی در هنگام ریاست قضاییه ولایت فقیه، به سرباز کردن جنگ قدرت و ثروت راه برده و گوشه‌هایی از فساد عفونت بار دستگاه قضایی رژیم را برملا کرده و بسیاری در درون رژیم می‌گویند رئیسی که می‌خواهد با محاکمه طبری صادق لاریجانی را کنار بزند، خودش سال‌ها به‌عنوان معاون لاریجانی و در همین دستگاه همکار طبری و شریک تمامی مفاسد آن بوده است.

در چنین شرایطی روز ۲۰خرداد، سخنگوی دستگاه قضایی رژیم انتصابات جدیدی را از سوی رئیسی اعلام کرد و از جمله گفت جهانگیر رئیس سازمان زندانها به سمت مشاور آخوند جلاد ابراهیم رئیسی منصوب شد و حاج‌محمدی جایگزین او معرفی شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4232601e-a43d-4b7a-8f97-7a31db3beb5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات