728 x 90

سیاست حمایت از تروریسم رژیم ایران عامل انزوای بین‌المللی و مانع کمک‌رسانی جهانی به سیل‌زدگان

نجات یک سیل زده
نجات یک سیل زده

دو هفته از سیل مخرب که خسارات هنگفتی در سراسر ایران وارد کرده می‌گذرد اما خبری از کمک سایر کشورها برای سیل‌زدگان در دست نیست.

آمریکا که یک داوطلب معمول برای کمک در این‌گونه حوادث بود تنها در حساب توئیتر فارسی وزارت‌خارجه ابراز همدردی و ابراز آمادگی برای کمک کرد اما مقامات ارشد آمریکا رسماً پیشنهادی برای کمک نداده‌اند...

کشورهای اروپایی و همسایگان ایران به‌خصوص کشورهای ثروتمند خلیج فارس نیز هیچ پیشنهاد رسمی برای کمک نکرده‌اند... دیپلماتهای انگلستان، آلمان و فرانسه ابراز همدردی کرده‌اند اما هیچ مقام رسمی بالاتر پیشنهادی برای کمک نکرده چه رسد به کمک مادی...

 

 

تغییری چشمگیر در رفتار جامعه جهانی

به نظر می‌رسد کشورهای اروپایی و آمریکایی و کشورهای منطقه از سیاست‌های خصمانه رژیم ایران خسته شده‌اند... حتی روسیه و چین هم که حامیان دیپلماتیک این رژیم بوده‌اند هیچ کمکی برای برخورد با سیل نفرستاده‌اند.

انزوای دیپلماتیک رژیم ایران، که حاصل دهها سال سیاست به‌اصطلاح صدور انقلاب و در واقع صدور تروریسم بوده است هم‌اکنون حتی مانع رسیدن کمکهای انسانی به مردم ایران در شرایط خطیری چون سیل سراسری با دهها هزار آواره و خسارات انسانی و مادی عظیم گشته است.

صدها هزار نفر از مردم مجبور به ترک خانه و کاشانه‌شان در شمال و غرب و جنوب غرب شده‌اند جایی که صدها شهر و روستا کلاً زیر آب رفته‌اند.

 

جبران خسارات در رژیمی که در پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان نیز شکست‌خورده است

مقابله با این فاجعه ملی در حاکمیت این رژیم ضدبشری و ضد ملی متصور نیست و همان‌طور که خانم مریم رجوی گفتند: «رژیم باید امکانات سپاه و ارتش و تمام امکانات حکومتی را در اختیار مردم بگذارد.

باید راه کمکهای بین‌المللی را هم باز کند اما تاکنون راه همیاری ملی در داخل ایران و راه کمکهای جهانی را بسته است».

خانم مریم رجوی بار دیگر عموم مردم به‌ویژه جوانان را به تشکیل شوراهای مردمی و کمک‌رسانی مستقل به سیل‌زدگان به‌ویژه در خوزستان و لرستان و ایلام فراخواند و گفت در حالی‌که آخوندها کاری جز حفظ سلطه ننگین خود و چپاول مردم ندارند همیاری ملی تنها راه مقابله با این سیل ویرانگر است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/398cef86-d791-478c-8df0-2cf614e69f82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات