728 x 90

اطاعیه شماره ۵

فراخوان مریم رجوی به کمک‌رسانی مستقل به سیل‌زدگان به‌ویژه در خوزستان، لرستان و ایلام

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی  مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

بار دیگر سیل ویرانگر مناطق وسیعی از کشور به‌ویژه استانهای خوزستان و لرستان و ایلام را فراگرفته و دهها شهر و صدها روستا زیر آب رفته‌اند. اما آخوندهای تبهکار و فاسد حاکم، به‌رغم پیش‌بینی بارانهای شدید در این مناطق، هیچ اقدام مؤثری برای مقابله با آثار فاجعه‌بار سیل نکرده‌اند. مردم بسیاری از شهرها و روستاها، ناگزیر به ترک شهر و خانه هایشان شده‌اند بدون این‌که رژیم کمترین تدابیری برای اسکان دادن موقت آنها به‌عمل آورده باشد.

در حالی‌که خامنه‌ای در یک سکوت مرگبار درباره سیل ویرانگر و آثار فاجعه‌بار آن به‌سر می‌برد، سران رژیم مانند لاریجانی و روحانی و اعضاء کابینه‌اش و سرکردگان سپاه پاسداران با سفرهای نمایشی به مناطق سیل‌زده و گرفتن عکس و فیلم، خشم و انزجار مردم را برانگیخته‌اند.

جواد کاظم نسب عضو مجلس ارتجاع از اهواز سفر روحانی به خوزستان را بی‌ثمر توصیف کرد و گفت ”اغلب امکانات فرسوده و دارای مشکل فنی” را به خوزستان ارسال کرده‌اند و افزود ”عدم لایروبی رودخانه‌ها و ساماندهی آنها” از عوامل این سیل بوده است.

از سوی دیگر در حالی‌که دو هفته از سیل به‌ویژه در مناطق شمالی به‌ویژه استان گلستان و شهرهایی مانند آق قلا و گمیشان می‌گذرد، وضعیت در این مناطق هم‌چنان بحرانی است و رژیم هیچ اقدامی برای حل مشکلات ناشی از سیل نکرده و سیلزدگان صرفاً به کمکهای مردمی متکی هستند.

خانم مریم رجوی بار دیگر عموم مردم به‌ویژه جوانان را به تشکیل شوراهای مردمی و کمک‌رسانی مستقل به سیل‌زدگان به‌ویژه در خوزستان و لرستان و ایلام فراخواند و گفت در حالی‌که آخوندها کاری جز حفظ سلطه ننگین خود و چپاول مردم ندارند همیاری ملی تنها راه مقابله با این سیل ویرانگر است.

وی افزود آخوندها با قتل‌عام محیط‌زیست، نابودی جنگلها، دزدیهای کلان، هدر دادن سرمایه‌ها در سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی، ایران را در برابر حوادث طبیعی بی‌دفاع گذاشته و باعث قربانیان زیاد و میلیونها آواره و بی‌خانمان در اثر سیل شده‌اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۲فروردین ۱۳۹۸(اول آوریل ۲۰۱۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ddcadd3f-04b0-4847-a637-996676b733a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات