728 x 90

ارسال سلاح و مواد مخدر برای حمایت از شبه‌نظامیان حوثی در یمن

قاچاق سلاح  توسط سپاه پاسداران به یمن
قاچاق سلاح توسط سپاه پاسداران به یمن
به گزارش اسکای نیوز رژیم ایران برای شبه‌نظامیان حوثی در یمن نه تنها پول و سلاح ارسال می‌کند بلکه مواد مخدر هم به آنها می‌دهد تا از آن به‌عنوان منبع مالی استفاده کنند. این در حالی است که تعدادی از افسران سپاه پاسداران در داخل یمن حضور دارند تا برای مونتاژ قطعات سلاح قاچاق شده به حوثی‌ها کمک کنند.

اسکای نیوز 12مرداد 96:
منابع یمنی می‌گویند شبه‌نظامیان حوثی در استانهای صعده، حجه، صنعا و حدیده شبکه‌یی از تاجران مواد مخدر دارند. این شبکه در سواحل غرب یمن تحت نظارت کاردار نیروی دریایی شبه‌نظامیان حوثی عمل می‌کند.

رژیم ایران کارشناسان صنایع نظامی خود را نیز به همراه محموله‌های موشکی ارسالی‌اش به یمن می‌فرستد

حوثیها کنترل اداره صنایع نظامی وابسته به وزارت دفاع در صنعا را نیز در دست خود دارند. آنها مواد خام و دستگاههای مورد نیازشان را از رژیم ایران دریافت می‌کنند. همچنین افسران رژیم ایران و شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان برای مونتاژ کردن موشکهای ارسالی به یمن در صحنه حضور دارند و در کنار شبه‌نظامیان حوثی که در ایران آموزش دیده‌اند کار می‌کنند. حتی هواپیماهای بی‌سرنشینی که شبه‌نظامیان حوثی در صنعا از آن پرده‌برداری کردند در ایران ساخته شده. قطعات این هواپیماها نیز به یمن قاچاق شده ولی در این کشور مونتاژ می‌شود.

ادامه ارسال تسلیحات توسط رژیم ایران برای شبه‌نظامیان حوثی در یمن باعث طولانی شدن جنگ و خونریزی و ویرانی می‌شود و مانع صلحی است که از طریق روشهای مسالمت‌آمیز می‌تواند برقرار شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6d50f89-6985-4b8d-9b15-4767a2918681"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات