728 x 90

رسانه‌های حکومتی: کرونا بیش از جنگ از ایرانیان قربانی می‌گیرد ولی سر و صدا ندارد

کرونا در ایران
کرونا در ایران
  • موج دوم کرونا آغاز شده و مرگ‌های بیشتری در راه است
  • در روز ۱۵خرداد ۱۳۹۹، دوباره به قله برگشتیم و رکورد مبتلایان بار دیگر شکسته شد: ۳۵۷۴مبتلا در روز

رسانه حکومتی عصر ایران ۱۸خرداد نوشت: «۱۱فروردین ۱۳۹۹، روز تلخی برای ایرانیان بود: در آن روز ۳۱۸۶نفر به کرونا مبتلا شدند... در روز ۱۵خرداد ۱۳۹۹، دوباره به قله برگردیم و رکورد مبتلایان بار دیگر شکسته شود: ۳۵۷۴ مبتلا در روز.

نمودارها نشان می‌دهد از یک ماه پیش، روند ابتلا و مرگ و میر افزایشی است... قرار بود کرونا تمام شود و از قرنطینه و محدودیتهای اجتماعی خارج شویم ولی تمام نشد و ما ناچار از پناهگاه‌هایمان بیرون آمده‌ایم.

تقریباً همه‌مان امیدوار بودیم در اردیبهشت یا خرداد شرّ کووید۱۹ کم شود و نفسی به‌راحتی بکشیم اما حالا خبر آمده که کرونا دوباره رکورد زده و موج دوم‌اش آغاز شده است؛ گرمای هوا هم افاقه نکرد!

جنگ ایران و عراق ۲۸۸۸روز طول کشید و به‌طور متوسط هر روز ۶۶نفر کشته دادیم.

از آغاز کرونا در ایران -طبق اعلام رسمی- حدود ۱۱۰روز می‌گذرد و باز طبق آمار رسمی، در این مدت ۸۱۳۴نفر جان خود را از دست داده‌اند؛ یعنی به‌طور متوسط هر روز ۷۴نفر.

کرونا بیش از جنگ از ایرانیان قربانی می‌گیرد ولی سر و صدا ندارد...

همۀ فعالیتها را عادی کرده‌اند و برای خالی نبودن عریضه، عبارت کلیشه‌ای "با رعایت پروتکل‌های بهداشتی" را تکرار می‌کنند؛ گو این‌که کرونا از این کلمات می‌ترسد!

وارد موج دوم کرونا شده‌ایم و مرگ‌های بیشتری در راه است، بیشتر از جنگ نظامی!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03a491d0-c353-4588-8f63-515d6db88ffb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات