728 x 90

حمایت ماریو دیاز بالارت عضو کنگره آمریکا از تحریم علیه رژیم آخوندی

ماریو دیاز بالارت  عضو کنگره آمریکا
ماریو دیاز بالارت عضو کنگره آمریکا

ماریو دیاز بالارت عضو کنگره آمریکا روز جمعه ۲۰اردیبهشت ۹۸طی پیامی از تحریم‌ها علیه رژیم ایران حمایت کرد و گفت: دیکتاتوری حاکم بر ایران مسئول اجرای اعمال تروریستی زیادی در جهان بوده است.

من با قاطعیت از سیاست هوشمندانه دولت برای ایزوله کردن آخوندها در ایران با تحریم‌های سنگین پشتیبانی می‌کنم.

 

شایان ذکر است که دونالد ترامپ روز چهارشنبه ۱۸اردیبهشت ۹۸با صدور یک فرمان اجرایی صنایع آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران را تحریم کرد.

در این فرمان آمده است:‌ ایالات متحده تحریم‌هایی را علیه صنایع آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران وضع می‌کند که بزرگترین منبع درآمد غیرنفتی رژیم این کشور به‌شمار می‌رود.

رئیس‌جمهور آمریکا در فرمان خود آورده است:‌ طی ماه گذشته آمریکا چند گام را برای افزایش تأثیر کارزار خود برداشته است. ما سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی نام گذاری کردیم و فشار بر صادرات نفت رژیم ایران را افزایش دادیم. تحریم‌های امروز درآمد رژیم ایران را از محل صادرات فلزات صنعتی که ۱۰درصد صادراتش است هدف قرار می‌دهد.

دونالد ترامپ در این فرمان تصریح کرده است توافق اتمی دیگر به شکل غیرقابل بازسازی شکست‌خورده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در فرمان خود به سیاست‌های جنگ‌افروزانه رژیم آخوندی در منطقه اشاره می‌کند و می‌گوید توافق اتمی به رژیم ایران فرصت گسترش این سیاست‌ها را داد و می‌افزاید: تحت توافق اتمی رژیم ایران این آزادی عمل را پیدا کرد که به حمایت از شبکه‌های تروریستی خود بپردازد. نیروی موشکی خود را توسعه دهد، به درگیریهای منطقه‌یی دامن بزند، شهروندان آمریکایی را به ناحق بازداشت کند و علیه مردم خودش وحشیگری کند و همه اینها را در حالی انجام دهد که یک زیرساخت هسته‌یی قوی را حفظ کرده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه این فرمان به تأثیر تحریم‌ها بر سیاست‌های مداخله‌جویانه رژیم در منطقه اشاره کرده و می‌افزاید: به‌دلیل اقدام ما، رژیم ایران در حال تقلا برای تأمین مالی کارزار خشونت‌بار تروریستی خود می‌باشد.

رئیس‌جمهور آمریکا در انتهای این پیام تأکید می‌کند: اقدام امروز درآمد رژیم ایران از صدور فلزات صنعتی را هدف قرار می‌دهد که ده درصد صادرات آن را شامل می‌شود و به کشورهای دیگر هشدار می‌دهد که ورود فولاد و سایر فلزات ایران به بنادرتان، دیگر تحمل نخواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbccdb59-5ad8-49f6-beff-1421650951e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات