728 x 90

حرکتهای اعتراضی در شهرهای میهن - دوشنبه ۱۴بهمن + فیلم و عکس

تجمع اعتراضی کارکنان کارخانه سیمان ایلام
تجمع اعتراضی کارکنان کارخانه سیمان ایلام

ادامه تحصن و اعتصاب مردم شهر صوفیان

روز دوشنبه ۱۴بهمن ۹۸ کسبه و اصناف شهر صوفیان واقع در استان آذربایجان شرقی، در اعتراض به‌عدم رسیدگی به‌مشکلات اسناد مالکیت رسمی اراضی (مسکونی، زراعی و...)، به‌تحصن خودشان در مسجد جامع شهر ادامه داده و هم‌چنان مغازه‌های خودشان را باز نکرده و در اعتصاببه‌سر می‌برند.

توضیح بیشتر:

مدت ۶روز است که مردم و کسبه شهر صوفیان واقع در استان آذربایجان شرقی در اعتراض به‌عدم رسیدگی به‌مشکلات اسناد مالکیت رسمی اراضی (مسکونی، زراعی و...) روزانه به‌مدت چهار ساعت در مسجد جامع شهر تحصن می‌کنند. آنها از روز شنبه ۱۲بهمن از ساعت ۴بعدازظهر به‌صورت شبانه‌روزی دست به‌تحصن در این مسجد زده‌اند.

 

ادامه تحصن و اعتصاب مردم شهر صوفیان

 

درگیری یک دستفروش با مأموران وحشی شهرداری رژیم در میاندو آب

غروب روز یکشنبه ۱۳بهمن ۹۸ یکی از دستفروشان محروم وقتی با مأموران وحشی سد معبر شهرداری رژیم در میاندوآب که قصد جمع‌آوری بساط محقر او را داشتند مواجه شد، دست به‌ مقاومت‌زده و با آنها درگیر شد.

 

 

تجمع و فریاد «ما اعتراض داریم» اهالی طرشت

روز دوشنبه ۱۴بهمن ۹۸ اهالی محله طرشت تهران در اعتراض به‌یکطرفه شدن زیرگذر استاد معین دست به‌اعتراض زده و فریاد می‌زدند «ما اعتراض داریم».

کارگزاران رژیم در شهرداری و راهور تهران اعلام کرده‌اند که این زیرگذر یکطرفه خواهد شد. این موضوع اهالی و مردم این منطقه را خشمگین کرده است.

این زیرگذر سرانجام بعد از ۵سال!، امروز دوشنبه ۱۴بهمن به‌بهره‌برداری رسید تا طرشت در شمال و استادمعین در جنوب خیابان آزادی را به‌یکدیگر متصل کند.

 

تجمع اعتراضی کارکنان کارخانه سیمان ایلام

روز دوشنبه ۱۴بهمن‌ ۹۸، جمعی از کارکنان کارخانه سیمان ایلام در اعتراض به‌عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در مقابل ساختمان استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

توضیح بیشتر: به‌گفته کارگران این کارخانه، حدود ۸سال است که کارکنان این کارخانه پیگیر اجرای این طرحند و طی ماه‌های اخیر نیز مدیر عامل شرکت به‌ آنان وعده اجرایی شدن طرح را داده و به‌ بهانه تأمین بار مالی آن، حق شیفت و ۴۰ساعت اضافه کار بسیاری از کارکنان پرداخت نشده است.

تجمع اعتراضی کارکنان کارخانه سیمان ایلام

تجمع اعتراضی کارکنان کارخانه سیمان ایلام

 

 

بی کفایتی کارگزاران رژیم و قبرستان لاشه‌های گاو در منطقه کوار شیراز

شنبه ۱۲بهمن ۹۸- تعداد بسیار زیادی گاو تلف شده به‌دلیل بی‌کفایتی و عدم رسیدگی کارگزاران رژیم در منطقه کوار شیراز که عامل پخش بیماریهای واگیردار برای اهالی این منطقه هست، پخش شده بود. یکی از اهالی در این رابطه گزارش کرد و گفت:

«اینجا شیراز منطقه کوار روستای پت‌آباد است. امروز ۱۲بهمن۹۸ است. اینجا که می‌بیند قبرستان گاوهاست. دامپزشکی کوار و بهداشت کوار هیچ نظارتی ندارند. فقط می‌آیند در مغازه‌ها و شرکتها که چرا کارت تندرستی نداری، چرا مایع ظرفشویی نداری. ببینید تا چشم کار می‌کنه اینها گاوهای مریض تا بره پایین. نزدیک روستا هستند. این گاو چند روز پیش شارقون گرفته اومده اینجا. هیچ‌کس هم نیست نظارت کنه. خواهشا اینو پیگیری کنید...چه بلایی داره به‌سرمون می‌آد. سگ‌هایی که اون پایین می‌بینید می‌آیند این لاشه رو می‌خورن. بعد این سگها که توی روستا می‌روند، این ویروس رو انتقال می‌دهند به‌روستا... واقعاً متأسفیم بیشتر برای دامپزشکی کوار. اینها یه مشتی حقوق بگیرن... هرچی هم ما بهشون می‌گیم هیچ‌کس نظارت نداره..».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e6eda2a-0746-4e40-94fc-6e050730b122"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات