728 x 90

جنگ باندهای غارت در مجلس ارتجاع بر سر استیضاح وزیر صمت رئیسی جلاد

مجلس ارتجاع - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
مجلس ارتجاع - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۱۰اردیبهشت باندهای غارت در مجلس بر سر استیضاح وزیر صمت کابینهٔ رئیسی جلاد در مجلس ارتجاع به جنگ و جدال پرداختند و جو مجلس ارتجاع متشنج شد.

در همین رابطه حمله حضرت‌پور عضو مجلس ارتجاع به وزیر صمت رئیسی جلاد گفت: امروز همین جا باید اعلام کنید که چه کسی از شما رانت خواسته است؟ چرا آبروی مجلس را بردید؟ اگر شما وزیر مردم هستید چرا باندهای مافیای خودرو هفته‌هاست خود را به‌ آب و آتش می‌زنند و دهها سناریو برای فشار به‌ نمایندگان اجرا کردند.

رسولی‌نژاد عضو مجلس ارتجاع گفت: این‌طور نباشد که مردم برداشت کنند که ما از قبل تصمیم خودمان را گرفتیم.

دهقانی عضو مجلس ارتجاع گفت: وزیر صمت قول داده بودند که سالیانه یک و نیم میلیون خودرو تولید خواهد شد که خبری از آن نیست. وزیر در خدمت دو خودروساز بزرگ کشور است در صورتی که ایشان باید وزیر صنعت باشند نه وزیر دو خودروساز.

آخوند موسوی لارگانی عضو مجلس ارتجاع گفت: وزیر دهها نفر از افراد نزدیک به خود را عمدتاً از خارج وزارتخانه آورد و در پستهای مهم مدیریتی منصوب کرد و در همان حال بدنه تخصصی و کارشناسی را منزوی کرد.

وی افزود: اقدامات فاطمی امین از حساب دولت و نظام جداست. لیست بلندبالایی از رانتها و فسادهای افراد و گروهها ناشی از تصمیمات آقایان وزارت صمت در اختیارمان هست قرار بر این است برای حفظ مصالح نظام و آبروی دولت فقط به‌شاخصهای برنامه‌های وزیر بپردازیم.

زمان انتظار خرید مسکن برای اقشار ضعیف و متوسط به‌یک قرن نزدیک شده است.

متوسط قیمت مصالح ساختمانی در سال گذشته مجموعاً صد در صد افزایش داشته است حتی دیماه سال گذشته قیمت یونولیت تنها در چند هفته ۴۰۰درصد گران شد قیمت فولاد ۹۰درصد قیمت سیمان تا ۴۰درصد شیشه ۱۰۰درصد ماسه ۱۰۰درصد گروه مصالح مس سیم و کابل همین حدود افزایش داشته است.

فاطمی امین در آمارهای خودساخته‌اش غرق شده و وضعیت به‌جایی رسیده که مردم با فشار تورمی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

خیلی هنر می خواهد که یک وزیر یک تنه این همه نارضایتی ایجاد کند این وزارتخانه به‌ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی امین سرجوخه هم نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16681fc1-7119-4963-9401-a806be2ddf34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات