728 x 90

تلاش مفتضحانه خامنه‌ای برای ماستمالی حمایت رژیم از جنگ و اشغال اوکراین

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

درپی مقاومت مردمی در اوکراین و اعتراضات جهانی و اجلاسیه‌های فوق‌العاده شورای امنیت و مجمع عمومی ملل متحد، خامنه‌ای به مفتضحانه‌ترین صورت تلاش کرد مواضع ننگین امام جمعه‌ها و وزیر خارجه رژیم و رئیسی جلاد در حمایت از حمله به اوکراین و اشغال این کشور را ماستمالی کند.

خامنه‌ای که امروز ۱۰ اسفند به بهانه مبعث به صحنه آمده بود، با دجالبازی مضحکی گفت: به‌نظر من اوکراین قربانی سیاست آمریکاست ما البته با جنگ و تخریب مخالف هستیم ما با کشته شدن مردم با تخریب زیربناهای ملتها ما اینها را تأیید نمی‌کنیم!

 

ولی‌فقیه ارتجاع در عین حال به توجیه جنگ و اشغال پرداخت و با مقصر دانستن اوکراین تأکید کرد: «آمریکا اوکراین را به این نقطه کشاند آمریکا با ورود در مسائل داخلی آن کشور و راه‌انداختن اجتماعات علیه دولتها و این دولت را برداشتن آن دولت را گذاشتن، این طبعاً به همین جاها منتهی می‌شود»

خامنه‌ای با وارونه‌گویی احمقانه درباره همبستگی مردم و دولت اوکراین در مقاومت علیه اشغال که ستایش بین‌المللی را برانگیخته، به دولت اوکراین حمله کرد و افزود: مردم مهمترین پشتوانه دولتها هستند اگر مردم وارد میدان می‌شدند در اوکراین وضع دولت اوکراین و مردم اوکراین اینجوری نمی‌شد.

 

یاد آوری می‌کنیم در اولین موضع‌گیریهای رسمی حکومت آخوندی، علاوه بر حمایتهای صریح واعظان جمعه‌بازار خامنه‌ای و وزیر خارجه رژیم از حمله به اوکراین و اشغال این کشور، رئیسی جلاد نیز در قبال جنگ در اوکراین گفت: «گسترش ناتو به سمت شرق تنش‌زا... و تهدیدی جدی علیه ثبات و امنیت کشورهای مستقل در مناطق مختلف است»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ce3f4bc-0016-4e4e-b647-16a14ae8e91a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات