728 x 90

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان

رئیسی شش کلاسه همین روزها خلاصه، فقط کف خیابون بدست میاد حقمون، آزادی آزادی مرگ بر این بندگی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰استان

رئیسی شش کلاسه همین روزها خلاصه، فقط کف خیابون به‌دست میاد حقمون، آزادی آزادی مرگ بر این بندگی

امروز شنبه ۱۱تیر بازنشستگان تأمین اجتماعی دست‌کم در ۱۰استان، در شهرهای مختلف از جمله اراک، اصفهان، کرج، اهواز، آبادان، شوشتر، شوش، دزفول، اندیمشک، زنجان، کرمان، ساری، خرم‌آباد، دورود، رشت و همدان در اعتراض به غارت حقوقشان و بی‌اعتنایی رژیم به خواسته‌های برحق آنها، در مقابل استانداریها و مراکز تأمین اجتماعی تجمع نموده و در خیابان‌ها تظاهرات کردند.

بازنشستگان در شعارهای خود به گرانی کمرشکن که سفره‌هایشان را خالی و حداقل معیشت را هم از آنها سلب نموده اعتراض کردند. آنها از جمله شعار می‌دادند: «رئیسی شش کلاسه همین روزها خلاصه»، «گرانی تورم بلای جان مردم»، «آزادی آزادی مرگ بر این بندگی»، «تا حق خود نگیریم هر روز همین بساطه»، «فقط کف خیابون به‌دست میاد حقمون»، «هم مجلس هم دولت دروغ میگن به ملت»، «مرگ بر این دولت مردم فریب» «زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی وای از این ظلم»، «بازنشسته داد بزن حقتو فریاد بزن»، «هیهات منا الذله» و «رئیسی بی‌سواد گند زدی به اقتصاد».

در تهران مأموران سرکوبگر مانع تجمع بازنشستگان شدند و اجازه عکس و فیلم‌گرفتن به کسی نمی‌دادند و تعدادی از بازنشستگان از جمله شماری از زنان را هنگام فیلم‌برداری بازداشت کردند. در تبریز از ساختمان فرمانداری تا استانداری نیروهای سرکوبگر مستقر شده و اجازه نزدیک شدن و تجمع ندادند. در اراک نیروهای انتظامی و اطلاعاتی قصد برهم زدن تظاهرات بازنشستگان را داشتند اما آنها با شعار بی‌شرف بی‌شرف به مقابله برخاستند. در شوش تعدادی از بازنشستگان با پوشیدن کفن در تظاهرات شرکت کردند.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت به بازنشستگان بپا خاسته که به‌رغم اقدامات سرکوبگرانه بار دیگر برای احقاق حقوق خود به خیابان آمدند درود فرستاد و گفت تظاهر کنندگان فریاد زدند آزادی آزادی مرگ بر این بندگی، آری تنها راه خلاصی از فقر و تورم و بیکاری، آزادی ایران از شر آخوندهای جنایتکار و غارتگر است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱ تیر ۱۴۰۱ (۲ ژوئیه ۲۰۲۲)

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 0

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 1

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 2

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 3

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 4

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 5

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 6

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 7

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 8

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 9

تظاهرات بازنشستگان در ۱۰ استان - 10
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1e15cb9-f585-475c-b111-ed6b6fa38778"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات