728 x 90

ایران، بحران اجتماعی – در اصفهان هر ساعت ۴نفر زندانی می‌شوند

در اصفهان هر ساعت ۴ نفر زندانی میشوند
در اصفهان هر ساعت ۴ نفر زندانی میشوند

سیروس امینی، معاون مدیرکل زندانهای رژیم در استان اصفهان طی مراسمی موسوم به گلریزان که برای چپاول و تلکه مردم تحت عنوان کمک برای آزادی زندانیان تشکیل داده بود اعتراف کرد: در حال حاضر در استان اصفهان به ازای هر ساعت، چهار نفر به تعداد زندانیان استان اضافه می‌شود.

وی بدون اشاره به تاثیرات سیاستهای ضدمردمی رژیم ولایت فقیه که عامل فقر و بیکاری مردم است گفت: در سال جاری شاهد رشد ۴۰درصدی جرایم غیرعمد و رشد ۸درصدی سایر جرایم هستیم. اگر زندان را آیینه تمام معنای بزهکاری و مشکلات یک شهر بدانیم، هیچ جا بهتر از زندان نیست که مسئولان و متولیان امر به موجودی آن یک نگاهی... بیندازند تا ببیند مشکل کار کجاست و چرا بعد از ۴۰سال... ما شاهد رشد این آمار هستیم.

 

کثرت زندانیان بر اثر وضعیت نابسامان اقتصادی

این کارگزار حکومت ادامه داد: زمانی که بحث اقتصادی دامان یک تولیدکننده را بگیرد به‌دنبال آن تعدادی از نیروها اخراج می‌شوند که نهایتاً منجر به مشکلات خانوادگی، درگیریهای زن و شوهر و یا خدای ناکرده به انحراف کشیده شدن نان آور خانواده و روی آوردن به این‌که از راه نامشروع قوت همسر و فرزند خود را فراهم کند، می‌شود.

 

امینی طی اظهارات مسخره و دجالگرانه‌ای به جای این‌که عامل بحرانهای اجتماعی و فقر روزافزون مردم ایران را معرفی کند، گفت: انتظار داریم خیران قبل از این‌که نان آور خانواده به زندان بیفتد پیش دستی کنند و هم‌چون ایام گذشته جلسات صلح و سازش را در محله‌ها و خانه‌ها راه‌اندازی کنند و خودشان جشن گلریزان بگیرند، گلاب گردانی کنند و به مشکلات رسیدگی کنند تا فردی سر از زندان در نیاورد.

 

این کارگزار قضاییه رژیم که تنها رئیسش یعنی آخوند لاریجانی، دارای ۶۳حساب شخصی لو‌رفته برای چپاول اموال مردم دارد، زندانی کردن مردم را وسیله‌ای برای چپاول بیشتر قرار داده و در این راستا اعتراف می‌کند: امسال ۲۱جشن گلریزان در سراسر استان برگزار شده است. به جز گلپایگان و کاشان که امشب جشن گلریزان دارند، آورده خیران در این مراسم نزدیک به ۳میلیارد تومان است که با این مبلغ تا کنون توانسته‌ایم از بین حدود هزار و ۳۰۰نفر، ۵۷نفر را به آغوش خانواده بازگردانیم.

وی ادامه داد: امیدواریم که با برگزاری مراسم گلریزان در گلپایگان، کاشان فولاد مبارکه و اصفهان مبالغ از ۸میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان سال گذشته بیشتر شود.

امسال به بیش از ۵۶۶میلیارد تومان نیاز است تا هزار و۳۹۴زندانی جرایم غیرعمدی که در سال گذشته زندانی شدند، آزاد شوند!.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad870b19-141b-4fd6-8ae8-81623403bc3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات