728 x 90

تشدید بحران رأس حاکمیت و بحران برملا شدن فساد قضاییه رژیم

پاسدار احمدی نژاد - آخوند صادق لاریجانی
پاسدار احمدی نژاد - آخوند صادق لاریجانی
در ادامه بحران فزاینده در رأس نظام آخوندی و به‌دنبال سخنرانی اخیر آخوند صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه رژیم که در آن از پیگیری قضایی پرونده‌های رئیس‌جمهور قبلی رژیم خبر داده بود، احمدی‌نژاد با انتشار یک پیام تصویری به آخوند لاریجانی ۴۸ساعت مهلت داد و گفت اگر او اسناد مربوط به اتهاماتی مثل فتنه‌گری و انحراف و حمایت از بابک زنجانی را منتشر نکند، عملکرد او را در هشت سال گذشته به اطلاع عموم خواهد رساند.

احمدی‌نژاد:
ایشان ما را فتنه‌گر، منحرف و حامی آقای بابک زنجانی معرفی کرده و ما را به این اتهامات متهم کرده است.

من می‌خواهم موکداً از رئیس دستگاه قضا درخواست کنم که ظرف ۴۸ساعت اسناد محکومیت ما به‌عنوان فتنه‌گر، منحرف یا حمایت از آقای بابک زنجانی را منتشر کنید.

من نمی‌گویم که در دادگاه صالح زیرا از شما چنین انتظاری را ندارم اما حتی اگر در دادگاه فرمایشی تحت‌امر خودتان ما به این عناوین مجرمانه محکوم شده‌ایم، ظرف ۴۸ساعت اسنادش را منتشر کنید تا همگان بدانند. در غیراینصورت بنده نظرم را در مورد شما و عملکرد شما طی این هشت سال با مردم در میان خواهم گذاشت و از طریق مقتضی نسبت به احقاق حق اقدام خواهم کرد. (دولت بهار 26آذر 96)

در واکنش به تعیین ضرب‌الاجل از سوی احمدی‌نژاد، آخوند منتظری، دادستان کل رژیم اعلام کرد که طی یکی دو روز آینده دستگاه قضایی به رئیس‌جمهور سابق رژیم پاسخ خواهد داد.

در همین حال سایت دولت بهار، نامه شش تن از اعضای دولت احمدی‌نژاد به آخوند جلاد ابراهیم رئیسی را که در مهر سال 94ارسال شده بود منتشر کرد که در آن خواسته شده است تا هر سندی در مورد ارتباط آنها با بابک زنجانی در دست دارند را منتشر کنند. در نامه هم‌چنین آمده بود که آنها حق پاسخگویی و پیگیری قضایی را برای خود محفوظ می‌دارند. (دولت بهار 27آذر 96)

سایت دولت بهار سخنرانی احمدی‌نژاد را در جمع شماری از هواداران خود منتشر کرد که در آن وی خطاب به آخوند صادق لاریجانی و گردانندگان دستگاه قضایی رژیم می‌گوید آنها باید بروند.

نه بابا! عملکرد این آقایان مشکلات درست کرده، چرا انقلاب برود؟ این آقایان بروند. آقا یعنی انقلاب... برود که این آقایان بمانند! نخیر ملت هست و می‌ماند، شماها باید بروید، تشریفتان را ببرید.

البته برخی خیال می‌کنند که میخ هایشان را محکم کرده‌اند، دست هایشان را محکم داده‌اند به هم و کسی نمی‌تواند آنها را تکان بدهد! نه آقا... اگر این برآیند اراده ملت بر جایی متمرکز شود هر چه بر سر راه باشد از جا می‌کند... اینها باید تشریف ببرند و ان‌شاءالله به‌زودی خواهند برد.

موضوع دزدیهای قضاییه خامنه‌ای و عملکرد آن و دعوای آخوند صادق لاریجانی با احمدی‌نژاد در مجلس رژیم نیز مطرح شده است و یک نماینده مجلس آخوندی اعتراف کرد که اعتماد مردم به نظام ولایت فقیه متزلزل شده است. یک نماینده دیگر رژیم نیز با وحشت گفت: ممکن است مردم ما را خانه تکانی کنند!

صادقی: دستگاه قضایی سود سپرده‌ها را کجا هزینه می‌کند؟

قانون رسیدگی به دارایی مقامات مسئولان و کارگزاران مصوب مجلس نهم کماکان در انتظار آئین‌نامه‌ای به‌سر می‌برد که قوه قضاییه مکلف بود ظرف شش ماه این آئین‌نامه رو تدوین بکنه هنوز خبری نیست... آقای رئیس محترم قضاییه می‌گوید سپرده‌ها و سود آنها به حساب شخصی واریز نمی‌شود سلمنا کجا هزینه می‌شود؟

یک صورت حساب آیا به دیوان محاسبات داده اید؟ چرا در برابر دیوان محاسبات به تکلیف خودتون عمل نمی‌کنید؟ چرا به اذن رهبری استناد می‌کنید؟.

چرا اعتقادات مردم رو به نظام ولایت فقیه متزلزل کرده اید؟ بعضی از همکاران می‌گویند فایده نداره ما اگر دست به فاسدها بزنیم کارها می‌خوابه، ما دچار [نامفهوم] فساد شدیم فساد فساد می‌آره...

از بردن نام بدهکاران کلان هراس داریم آیا شما نمایندگان اطلاع دارید که 130هزار میلیارد تومان بدهی بدهیهای معوقه به نظام بانکی در دست چه کسانی گردش می‌کنه؟ نامشون افشا نشده... آیا مجلس عصاره فضائل ملت است؟ ما عصاره فضائل شورای نگهبان هستیم بیائیم شفافیت را از مجلس آغاز کنیم نظام مالی مجلس غیرشفاف است چرا اجازه نمی‌دهند بودجه سالانه مجلس به‌طور شفاف حسابرسی بشه آیا شما نمایندگان مجلس در جریان حسابرسیهای سالانه بودجه مجلس هستید؟. اگر دنبال مبارزه با فساد هستید از خودمون آغاز بکنیم.

کواکبیان: نکند که ملت ما را خانه‌تکانی کند
راستی توجه کنید فقط یک سال برای پاسخگـویی به ملت ما همگی بیشتر وقت نداریم قرار بود مجلس را خانه تکانی کنیم نکند که ملت ما را خانه تکانی کند؟

قوه قضاییه مورد د‌ومی است که عرض بنده را بحث می‌کنم آقای رئیس قوه قضاییه به‌تازگی آیا شما متوجه شده اید که رئیس دولت سابق و چهار وزیر ایشان در پرونده بابک زنجانی نقش داشته‌اند؟. در ژاپن 120میلیونی فقط 600هزار پرونده ورودی سالانه دارد اما ما با جمعیت 80میلیونی به گفته خود شما چرا باید بالای 10میلیون پرونده ورودی به دستگاه قضایی داشته باشیم؟

پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم وحشت رژیم را از پیامدهای بحران درونی رژیم و افشای فساد قضاییه آخوندی برملا کرد و گفت: ما نباید اجازه بدهیم که موضوعات قضایی ما تبدیل به مسأله امنیت ملی شود.

وی افزود: آنچه امروز بیش از هر چیز دیگری جامعه را تهدید می‌کند، کاهش اعتماد مردم است و هیچ‌ تهدیدی را نمی‌توان در درون خانه تحمل کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2203ff31-08be-4291-b098-e7c870ca6a7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات