728 x 90

اخبار سوريه,

کشته شدن یکی از فرماندهان جنایت‌پیشه رژیم اسد در لاذقیه

-

هلاکت  معراج اورال یکی از سرکردگان تیپ موسوم به اسکندرون رژیم اسد  معروف به قصاب بانیاس
هلاکت معراج اورال یکی از سرکردگان تیپ موسوم به اسکندرون رژیم اسد معروف به قصاب بانیاس
جنبش آزادگان شام مسئولیت به هلاکت رساندن معراج اورال یکی از سرکردگان تیپ موسوم به اسکندرون رژیم اسد را به عهده گرفت.
هلاکت این مزدور در عملیاتی در حومه استان لاذقیه صورت گرفت.
مزدور یاد شده مسؤل کشتاری است که در حومه استان طرطوس در سال 2013 صورت گرفت و طی آن 72 غیرنظامی قربانی شدند و تمامی قربانیان زنان و کودکان بودند.
بعد از سه سال از گذشت کشتاری که در حومه استان طرطوس انجام شد و به‌عنوان کشتار البیضا نام نهاده شد.
معراج اورال سرکرده شبه‌نظامیان اسد در این منطقه کشته شد.

سرکرده شبه‌نظامیان یکی از علویهای ترکیه است که نام مقاومت سوریه را نیز به روی خود گذاشته بود و تیپ موسوم به اسکندرون را فرماندهی می‌کرد که مامورتش جنگیدن با ترکیه بود.

مقامات ترکیه این فرد را متهم به چندین جنایت کرده‌اند که مهمترین آنها انفجار سال 2013 در شهر ریحانیه ترکیه است، شهر ریحانیه در مرز سوریه و ترکیه قرار دارد.
علاوه بر این او مسؤل کشتار شهر بانیاس است که در همان سال انجام شد.

این فرد یکی از لباس شخصیهای حلقه به گوش رژیم اسد شناخته می‌شد که در جنایات فرقه‌گرایانه اسد دست دارند، جنایاتی که به‌طور خاص در مناطق ساحلی سوریه انجام شده است.

اتهاماتی که آنکارا متوجه این فرد می‌کند بی‌پایه نیست. چرا که این فرد به قصاب بانیاس معروف شده است، علاوه بر این هواداران او ایجاد اغتشاش در شهرهای ترکیه به‌ویژه شهر انطاکیا را ترغیب می‌کنند.

قتل و ایجاد رعب و وحشت تنها صفات اورال نیست بلکه این سرکرده شبه‌نظامی به لشگر کشی و جنگ‌افروزی نیز شهرت داشت و نسبت به اعمال تروریستی که داشت افتخار نیز می‌کرد.

او در زمان حکومت نجم الدین اربکان مقر حزب فضیلت در ترکیه را منفجر کرد. این فرد هم‌چنین اعتراف کرده است که مقر ژاندارمری ترکیه را در شهر انطاکیه منفجر کرده است.
او رابطه‌های نزدیکی نیز با حافظ اسد پدر بشار اسد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dae9d98e-1fdb-4ea0-a7d7-1c6d1b5b278f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات