728 x 90

اعتراف آخوند ذوالنوری به بی‌اعتنایی مردم نسبت به شعار درمانی سران رژیم

آخوند مجتبی ذوالنوری عضو مجلس ارتجاع
آخوند مجتبی ذوالنوری عضو مجلس ارتجاع

آخوند مجتبی ذوالنوری عضو مجلس ارتجاع، روز ۱۳آبان در مشهد در وحشت از خشم و انزجار مردم از انشاالله درمانی رئیسی جلاد با بیان این‌که «مردم از شعار درمانی و حرف خسته‌اند»، گفت: مردم باید خدمت‌گذاری را بر سفره‌شان و در خیابان‌ها ببینند و خدمت به مردم را در کاهش بار معیشت بر دوششان احساس کنند و صرف بیان شعارها هیچ فایده‌ای ندارد. خبرهایی از خودکفایی ایران در عرصه‌های کشاورزی و امور دامی و… به مردم داده شده است، به‌محض تحریم شدن ایران دم خروس این دروغ‌ها بیرون می‌زند و این سؤال مطرح می‌شود که چرا نتوانستیم در طول چهل سال خودروسازی را درست کنیم که مرکب مرگ زیر پای مردم نباشد.

وی با اشاره به فساد نهادینه در نظام آخوندی و دزد و اختلاس که سرتاپای رژیم را گرفته گفت: اگر کسی سه پرتغال دزدید همه توان خود را صرف او می‌کنیم، اما اختلاس‌گران و دزدان گردن کلفت راست راست می‌گردند.

آخوند ذوالنوری به بی‌خاصیت بودن مجلس فرمایشی رژیم اعتراف کرد و گفت: انبوه قوانین روی هم انباشته شده است و اجرا نمی‌شود و مجلس هم باید دویدن دنبال خنزر پنزر را رها کند و به امور اصلی جامعه بپردازد.(سایت حکومتی انصاف نیوز رژیم ۱۳ آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0262ff3d-1f3c-46f1-87ef-1a43e44a0682"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات