728 x 90

خامنه‌ای: آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز این را محاسبه نمی‌کرده

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای:

  • آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز این را محاسبه نمی‌کرده
  • رئیس‌جمهور قبلی و رئیس‌جمهور فعلی آمریکا دست به دست هم دادند تتمه‌ٔ آبروی آمریکا را ببرند... او یک جور، این یک جور
  • تهاجم امروز جبهه دشمن یک تهاجم ترکیبی است
  • در مقابل این تهاجم اقتصادی، سیاسی، امنیتی و رسانه‌یی نمی‌توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم ما هم باید حرکتمان ترکیبی باشد.
  • شما در فضای مجازی اسم قاسم سلیمانی را نمی‌توانید بیاورید، حذف می‌کنند تحمل اسم و عکس قاسم سلیمانی را ندارند.

 

خلیفه ارتجاع در دیدار با سرکردگان نیروی هوایی ارتش تحت‌امرش نسبت به تهاجم ترکیبی دشمن به سران نظام آخوندی هشدار داد و گفت: تهاجم امروز جبهه دشمن یک تهاجم ترکیبی است در مقابل این تهاجم اقتصادی، سیاسی، امنیتی و رسانه‌یی نمی‌توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم ما هم باید حرکتمان ترکیبی باشد

خامنه‌ای گفت: آمریکا امروز از جایی دارد ضربه می‌خورد که اصلاً هرگز این را محاسبه نمی‌کرده امروز دوتا رئیس‌جمهور آمریکا رئیس‌جمهور قبلی و رئیس‌جمهور فعلی اینها دست به دست هم دادند که تتمه آبروی آمریکا را ببرند و دارند می‌برند او یک جور این یک جور... روزبه‌روز دارند خودشان را تضعیف می‌کنند و این ادامه خواهد داشت.

ولی‌فقیه ارتجاع در بخش دیگری از این سخنان به منفوریت دژخیم قاسم سلیمانی اذعان کرد و گفت: شما در فضای مجازی اسم قاسم سلیمانی را نمی‌توانید بیاورید حذف می‌کنند. تحمل اسم و عکس قاسم سلیمانی را ندارند. متولیان رسانه‌ها موظفند در زمینه جهاد تبیین وارد این میدان بشوند.

خامنه‌ای ۱۹ بهمن ۱۴۰۰: از جایی دارد ضربه می‌خورد امروز آمریکا که اصلاً هرگز این را محاسبه نمی‌کرده امروز دوتا رئیس‌جمهور آمریکا رئیس‌جمهور قبلی و رئیس‌جمهور فعلی اینها دست به دست هم دادند که تتمه آبروی آمریکا را ببرند و دارند می‌برند او یک جور این یک جور این را محاسبه می‌کردند؟ این رو فکر می‌کردند؟ روزبه‌روز دارند خودشان را تضعیف می‌کنند و این ادامه خواهد داشت.

 

خامنه‌ای تشبثات بقایای شاه و سیاست‌های ارتجاعی و استعماری برای شستشوی دیکتاتوری منفور سلطنتی را به سود رژیم مصادره کرد و با وسیله قرار دادن آن به نفع دیکتاتوری دینی و سلطنت مطلقهٔ فقیه بزک کردن چهرهٔ طاغوت و آرایش جنایات ساواک شاه را سرمایه خود قرار داد.

 

گوینده تلویزیون رژیم: ایشان با اشاره به گسترش انواع رسانه‌ها در بسترهای مختلف، سیاست قطعی رسانه‌های معاند اسلام و ایران را تحریف واقعیتها با بکار بستن دروغهای حرفه‌یی دانستند و افزودند: آنها برای اجرای این سیاست، با بزک کردن چهره زشت و فاسد رژیم طاغوت و پوشاندن خیانت‌های آنها، حتی به‌دنبال تزیین و آرایش تصویر سراپا جنایت ساواک هستند.

 

خامنه‌ای سپس به توجیه تنفر عمومی از جلاد قاسم سلیمانی پرداخت و تمام آن را به حساب دیکتاتوری رسانه‌ای قدرتهای غربی وانمود کرد و گفت: دیکتاتوری رسانه‌ای یعنی شما مثلا فرض کنید تو مجموعه فضای مجازی اسم شهید سلیمانی را نمی‌توانید بیاورید حذف می‌کنند دست آنهاست دیگه فضای مجازی که کلیدش دست آنهاست و زیر کلید آنهاست تحمل اسم شهید سلیمانی را ندارند تحمل عکس او را ندارند امروز هر کلمه‌ای که در ارتباط با سیاست‌های غرب معارض ان سیاست‌ها باشد و یا همراه او نباشد ممنوع التصویر و ممنوع الانتشار اینهاست آنوقت از همین فضا برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی یا درباره اسلام درباره مفاهیم و معارف اسلامی برای تخریب اینها و مخدوش کردن اینها حداکثر استفاده را می‌کنند.

متولیان رسانه‌ها در درجه اول مسئولند چه رسانه ملی و چه سایر رسانه‌های گوناگون، چه فضای مجازی چه مجموعه مطبوعات همه موظفند توی این زمینه وارد این میدان بشوند. هر کسی که یک منبری برای حرف زدن دارد با افکار جامعه، در این زمینه موظف است.

 

خامنه‌ای: جبهه دشمن امروز دست‌زده به یک تهاجم ترکیبی، تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است یعنی جنبه اقتصادی توش هست جنبه سیاسی توش هست جنبه امنیتی توش هست، جنبه رسانه‌یی توش هست جنبه دیپلماسی توش هست، از همه جهت یک حمله ترکیبی دستجعی را شروع کردند، ما هم در مقابل بایستی حرکتمان حرکت ترکیبی باشه، از همه جهت بایستی تلاش کنیم. البته دفاع باید بکنیم اما در موضع دفاعی همیشه نمی‌توانیم بمانیم، این را باید توجه داشت، این را که من می‌گویم باید دفاع کنیم، خب دفاع یک کار لازم است اما موضع دفاعی همیشه نمیشه ماند، دشمن تهاجم می‌کنه ما هم باید تهاجم داشته باشیم، در زمینه‌های مختلف، هم در زمینه‌های رسانه‌ای هم در زمینه‌های اقتصادی، هم در زمینه‌های امنیتی.

(تلویزیون شبکه یک رژیم - ۱۹بهمن۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e157836c-f970-4e04-ad71-f0001d7469f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات