728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه صنعتی، تربیت مدرس، امیر کبیر و صنعتی شریف

-

تجمع اعتراضی دانشجویان _ آرشیو
تجمع اعتراضی دانشجویان _ آرشیو
تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه شریف
ظهر روز یکشنبه ۴مهرماه ۹۵ ساعت ۱۲بر اساس اطلاع قبلی دانشجویان دانشگاه شریف یک تجمع اعتراضی که تا این لحظه ۵۰۰ نفر گزارش شده با شرکت دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به طرح سنوات تحصیلی از جلوی سلف‌سرویس دانشگاه شروع شده است و حرکت دانشجویان به سمت معاونت آموزشی شروع شده است.
دانشجویان شعار می‌دادند آزادی اندیشه زیر فشار نمیشه
تحصیل در دانشگاه رایگان باید گردد
دانشگاه یا بنگاه اقتصادی شریف

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در تهران
صبح روز یکشنبه ۴ مهرماه ۹۵ ساعت ۹صبح گروهی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در زمین چمن این دانشگاه تجمع اعتراضی کردند، اعتراض دانشجویان به طرح سنوات تحصیلی است که باعث می‌شود دانشجویان مجبور به پرداخت شهریه و هزینه‌های دانشگاهی خودشان بشوند که به گفته دانشجویان پول زور است و دانشگاه را تبدیل به بنگاه اقتصادی رژیم کرده است. دانشجویان در پلاکاردهایی که همراه داشتند نوشته بودند که دانشجو عامل درآمد زایی نیست.
این اعتراض امروز در شرایطی برگزار شد که همزمان دانشجویان ورودی سال ۹۵ به همراه خانواده‌شان قصد ورود به دانشگاه جهت جشن شروع سال تحصیلی را داشتند.

تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان و تربیت مدرس تهران
جمعی از دانشجویان صنعتی اصفهان، امروز یکشنبه ۴ مهرماه ۹۵ در محوطه و مقابل سلف‌سرویس این دانشگاهها تجمع اعتراضی برگزار کردند، این تجمع در اعتراض به قانون سنوات تحصیلی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa0ace40-a848-48c4-bc2c-5521bc0b85cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات