728 x 90

عضو مجلس فدرال آلمان: دولت آلبانی بیشترین توجه را نسبت به فعالیتهای سرویس مخفی رژیم ایران در آلبانی دارد

مارتين پاتسلت  نماینده پارلمان فدرال آلمان و عضو کمیسیون حقوق‌بشر در این مجلس
مارتين پاتسلت نماینده پارلمان فدرال آلمان و عضو کمیسیون حقوق‌بشر در این مجلس

مارتین پاتسلت نماینده پارلمان فدرال آلمان و عضو کمیسیون حقوق‌بشر در این پارلمان طی مقاله‌یی در هفته‌نامه آلمانی فوکوس ضمن اشاره به اخراج سفیر و رئیس ایستگاه اطلاعات حکومت آخوندی از آلبانی نوشت:

در ماه مارس ۲۰۱۸(فروردین‌ماه ۱۳۹۷) پلیس آلبانی یک سوءقصد ترور علیه گردهمایی بزرگ مخالفان ایرانی را بهنگام جشنهای سال نو ”نوروز” در تیرانا خنثی کرد. اکنون آلبانی سفیر رژیم ایران محمد نیا و یک دیپلمات دیگر را از این کشور اخراج می‌کند.

 

سفر هیأت آلمانی به تیرانا

مارتین پاتسلت عضو مجلس فدرال آلمان افزود: در دیدار چند هفته پیش یک هیأت آلمانی تحت ریاست خانم پروفسور زوسموت و اوتو برنهارد (عضو هیأت‌رئیسه بنیاد کنراد آدنائر) از آلبانی که من نیز در آن شرکت داشتم. طی گفتگوهایمان با اعضای دولت آلبانی برای ما روشن شد که آنها بیشترین توجه و (هوشیاری) را نسبت به فعالیتهای سرویس مخفی رژیم ایران در آلبانی دارند و خواستار کمک از سوی شرکای متحد غربی خود می باشند

 

مارتین پاتسلت در مقاله خود همچنین به توطئه تروریستی شکست خورده رژیم علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس اشاره کرده و می‌افزاید: علت این عملکرد (رژیم) در ناآرامی‌های شدت یابنده در داخل ایران، فشار تنشهای داخلی بر روی دولت و همچنین در فشارهایی نهفته است که بواسطه سیاست تحریمهای دولت آمریکا اعمال می‌شوند.

عضو مجلس فدرال آلمان در پایان می‌افزاید: با آشوب در خاورنزدیک و با گسترش لجام گسیخته افکار بنیادگرایانه فقط با قاطعیت و اقدامات روشن می‌توان مقابله نمود. در زمره این اقدامات حمایت از انسانهایی است که زندگی‌شان را وقف حفاظت از آزادی کرده و اکنون خودشان باید مورد حفاظت قرار بگیرند.

 

بیشتر بخوانید

افشای جزئیات جدید مربوط به پرونده اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران

به دعوت کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد، یک کنفرانس مطبوعاتی افشاگرانه، در ساختمان کنفرانس مطبوعاتی فدرال در برلین با عنوان دستگاه ترور آخوندها باید در مقابل دادگاه قرار بگیرد برگزار شد.

در این کنفرانس مطبوعاتی، ادوارد لینتنر معاون پیشین وزیر کشور آلمان، مارتین پاتسلت، نماینده پارلمان فدرال آلمان، هیله گوزه یاکوب رئیس سندیکای مددکاران اجتماعی و دبیر کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد، برند هویزلر نایب رئیس و سخنگوی پیشین حقوق‌بشر کانون وکلای برلین و جواد دبیران معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان شرکت و سخنرانی کردند

در این کنفرانس مطبوعاتی، اطلاعات و جزییات جدید مربوط به پرونده دیپلمات تروریست دستگیر شده رژیم در آلمان اسدالله اسدی و سابقه فعالیتهای تروریستی وی افشا شد.

مارتین پاتسلت-نماینده پارلمان فدرال آلمان در سخنان خود گفت:

من هم به‌عنوان شاکی خصوصی به دادگاه شکایت کرده‌ام و من این را قبل از هر چیز به‌دلیل سیاسی انجام داده‌ام، همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شده ما باید از تمام امکانات استفاده کنیم تا افکار عمومی را نسبت به این موضوع حساس کنیم. این خواسته من است و به همین دلیل من به‌عنوان شاکی خصوصی شکایت کرده‌ام.

ما جمعی از نمایندگان فعلی و سابق مجلس فدرال، و همچنین سیاستمدارانی مثل خانم اشنارنبرگز، آقای باوم، آقای تلچیک، آقای برنهارد و خودم طی نامه‌یی به خانم صدراعظم از ایشان خواسته‌ایم که اشراف داشته باشند – اگر ‌چه ایشان مطلع هستند – که ما بر اساس اعتماد به حکومت قانون و به دستگاه قضایی در کشور مان مخالف بازگرداندن این دیپلمات دستگیر شده به ایران هستیم و باید در این رابطه به مسئولیت‌مان در همینجا عمل کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f99b584d-1a07-4bc0-8a3f-19193e9c2d4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات