728 x 90

تلویزیون فاکس نیوز: مریم رجوی می‌گوید این رژیم تنها زبان زور را می فهمد

مریم رجوی می گوید این رژیم تنها زبان زور را می فهمد
مریم رجوی می گوید این رژیم تنها زبان زور را می فهمد

تلویزیون فاکس‌ نیوز روز یکشنبه ۵ آبان ۹۸ گزارشی از گردهمایی مقاومت ایران جلوی سازمان ملل ‌متحد پخش کرد و گفت: اخیراً یک فراخوان برای سرنگونی این رژیم در جریان بود. مرگ بر این رژیم در اعتراضاتی که در جلوی ملل ‌متحد برگزار شد شنیده می‌شد. بزرگترین گروه ضد رژیم، یعنی گروه اپوزیسیون به‌نام شورای ملی مقاومت ایران. آنها یک گردهمایی برگزار کردند.

 

این تلویزیون افزود: ما فیلمهایی از آن را داریم. ما همین هفته پیش به آن گردهمایی پوشش دادیم. درست در بیرون از ملل ‌متحد می‌توانید ببینید که آنها در حال اعتراض بوده و خواستار سرنگونی این رژیم و تحریمات سخت‌تر علیه آن هستند.

فاکس نیوز اضافه کرد: و این هم رهبر آن گروه، مریم رجوی که می‌گوید نه تنها این رژیم باید سرنگون شود بلکه می‌گوید که تهران فقط به زبان زور گوش می‌دهد. به آنچه که وی طی بیانیه‌یی گفت و به فاکس‌ نیوز هم داده شد گوش دهید.

مریم رجوی: دهه‌ها سکوت و بی‌عملی در برابر تهاجمات این رژیم، آن را جری کرده است. تجربه ثابت کرده که این رژیم مذهبی قابل اصلاح نیست و تنها زبان قدرت و قاطعیت را می‌فهمد.

 

مجری فاکس‌ نیوز گفت: تنها زبان قدرت و قاطعیت. دهه‌ها سکوت این رژیم را جری کرده است. نهایتا، این چگونه تغییر خواهد کرد؟

سرهنگ بازنشسته کریس گیبسون: خب فکر می‌کنم واقعیت اروپا که در حال تغییر مواضع خود است و این شامل متوقف کردن خودرویی است که آنها سال گذشته برای تخفیف تحریمات راه انداختند... آنها باید تجارت با ایران را متوقف کنند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f518dca0-8d4b-435f-a291-d3950a205452"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات