728 x 90

تجمع اعتراضی معلمان آزمون استخدامی سال ۹۵در اهواز‎

تجمع اعتراضی معلمان
تجمع اعتراضی معلمان
معلمان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 1395 برای حل مشکل خود در محل تالار اجتماعات موسوم به مطهری اهواز تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۰مرداد ۹۶، حدود 400تن از معلمانی که در 1395 در خوزستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شدند تجمع اعتراضی برپا کردند.
یکی از معترضان که خواست نامش برده نشود گفت: در سال 95 آزمون استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار شد که قرار بود افراد پذیرفته شده به‌صورت پیمانی جذب آموزش و پرورش شوند اما اکنون اعلام شده که این افراد باید به‌صورت حق‌التدریس مشغول به کار شوند.

بیشتر بخوانید:‌

تجمع اعتراضی معلمان حق‌التدریسی در کرمان


روز پنجشنبه ۲۲تیر 96 بیش از 300تن از معلمان حق‌التدریسی به‌ نمایندگی از ۳۸هزار معلم حق‌التدریسی سراسر کشور و در اعتراض به عدم استخدام خود پس از ۱۲سال، در دفتر محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس ارتجاع تجمع کردند و خواستار استخدام فوری و بدون آزمون خود شدند.
یکی از افراد حاضر در تجمع به‌نمایندگی از معلمان حق‌التدریس سراسر کشور، گفت:
اکثر همکاران ما بعد از ۱۲سال کار سن‌شان به بالای ۴۰سال رسیده است و کارگزاران رژیم تازه یادشان افتاده است که باید از ما آزمون بگیرند.
این معلم معترض تصریح کرد: حقوق ما را در تاریخ مشخصی واریز نمی‌کنند و معمولاً با ۸یا ۹ماه تأخیر مبلغی به ما پرداخت می‌کنند و اصلاً برای ما بیمه رد نمی‌کنند و ما باید یک سال تحصیلی برای تدریس به مناطق صعب العبور جایی که رفت و آمد به آن جا خیلی سخت است بدون حقوق و بیمه کار کنیم.

تجمع اعتراضی معلمان آزاد

صبح روز یکشنبه 11تیر 96بیش از 100نفر از معلمان شاغل در مدارس غیرانتفاعی از سراسر کشور با تجمع در مقابل مجلس ارتجاع نسبت به تبعیض در پرداخت حقوقها و شرایط شغلیشان دست به اعتراض زدند.
به گفته یکی از معلمان شرکت‌کننده در این تجمع ”نه از حق بیمه بهره‌مندیم و نه حداقل دستمزد به ما پرداخت می‌شود و در تابستان هم درآمدی نداریم“.
یکی دیگر از معلمان شرکت‌کننده در این تجمع با بیان این‌که ما خواستار جذب در آموزش و پرورش هستیم بر ادامه تجمعات تا رسیدن به خواسته‌هایشان تأکید کرد.

تجمع گسترده معلمان در مقابل مجلس ارتجاع

بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز سه‌شنبه ۱۶خرداد، بیش از هزار تن از غارت‌شدگان مؤسسه‌های بانکی و همچنین بیش از ۴۰۰تن از معلمان معترض در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.

غارت‌شدگان کاسپین که امروز هم کفن به تن کرده بودند در خیابان میرداماد نیز تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع کنند گان روزه‌دار و خشمگین می‌گفتند از ظلم حکومت و بی‌اعتنایی آنها به حل این مشکل و وعده‌های دروغ؛ خشمگین هستند. آنان شعار می‌دادند:
“الله اکبر “؛ هیهات من الذله؛ ; ”امنیت سرمایه حق مسلم ماست “; ”کاسپین دزدی کرده سیف حمایت کرده “; ”مدیران بی‌لیاقت اخراج باید گردند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8ec1ad3-3fc8-4a72-a395-86b202feed75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات