728 x 90

اخبار خليج فارس,

دو عضو پارلمان بحرین: نامگذاری تروریستی حزب‌الله لبنان رژیم ایران را ناتوان می‌کند

-

دو عضو پارلمان بحرین جمال ابو الحسن و سوسن تقوی
دو عضو پارلمان بحرین جمال ابو الحسن و سوسن تقوی
روزنامه عکاظ عربستان سعودی نوشت: جمال ابو الحسن عضو پارلمان بحرین گفت تصمیم شورای وزرای کشور عرب و شورای همکاری خلیج فارس برای نامگذاری تروریستی حزب‌الله در زمان مناسبی صورت گرفته است و باعث حفاظت بیشتر از امنیت و ثبات کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای عرب خواهد شد.

این عضو پارلمان بحرین در گفتگویی با روزنامه عکاظ گفت: این نامگذاری در مورد حزب‌الله گامی تعیین‌کننده برای زدن منابع تروریسم رژیم ایران در جهت حفاظت از امنیت ملی عرب است.

او تأکید کرد: ضروری است علیه رژیم ایران و دخالتهایش در کشورهای حوزه خلیج فارس و تلاش این رژیم برای ایجاد ناامنی در عراق و سوریه به سازمانهای بین‌المللی مانند شورای امنیت و سازمان ملل و دادگاه لاهه شکایت کرد.

از طرف دیگر سوسن تقوی یک عضو دیگر پارلمان بحرین موضع جمال ابوالحسن را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بحرین از دو سال پیش خواهان نامگذاری حزب‌الله لبنان به‌عنوان گروهی تروریست شده بود. سوسن تقوی بر اهمیت زیر نظر گرفتن منابع مالی تروریسم و متوقف کردن فعالیتهای حزب‌الله و دیگر گروه‌های بنیادگرا تأکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e745d546-58fd-422f-b9e8-56a3eb180823"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات