728 x 90

تیم الاتحاد عربستان به‌دلیل وجود مجسمه سردژخیم قاسم سلیمانی حاضر به برگزاری مسابقه نشد

ورزشگاه نقش جهان اصفهان
ورزشگاه نقش جهان اصفهان

بازیکنان تیم الاتحاد عربستان به‌دلیل وجود مجسمه سردژخیم قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از حضور در زمین فوتبال خودداری کردند و عملا بازی میان این تیم و سپاهان لغو شد.

در پی لغو بازی تیم الاتحاد عربستان سعودی و سپاهان اصفهان که به‌دلیل وجود مجسمه پاسدار قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، طرفداران تیم سپاهان از روی سکوها شعار دادند: «‌فوتبال با سیاست نمی‌خواهیم» و با شعار «‌برش دار برش دار» خواهان برداشتن مجسمه سلیمانی شدند.

جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان درباره لغو بازی سپاهان-الاتحاد گفته است:

قرار بود ساعت ۱۹:۳٠ امروز دو تیم سپاهان و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند که به‌رغم حضور سپاهان در زمین بازی، تیم عربستانی با دلایل بی‌مورد حاضر به حضور در زمین بازی نشده و ورزشگاه را ترک کرد.

شبکه دولتی الاخباریه عربستان گزارش داد که کاروان تیم الاتحاد تصمیم گرفته به سمت فرودگاه برود و به جده بازگردد. طبق این گزارش، الاتحاد در گزارشی خواهد گفت که وجود نمادهای سیاسی و غیرورزشی در استادیوم دلیل کنار کشیدن آن‌ها و ترک ورزشگاه است.

 

باشگاه الاتحاد اعلام کرد به‌دلیل وجود مجسمه قاسم سلیمانی در ورودی تونل ورزشگاه نقش جهان، از حضور در این مسابقه خودداری می‌کند و تا زمانیکه مجسمه قاسم سلیمانی برداشته نشود، حاضر به انجام بازی نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e70f072f-3ae3-4cf3-8eba-12adcb121c18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات