728 x 90

تشدید سرکوب ,

مراد آباد: یورش نیروهای سرکوبگر رژیم به روستاهای بلوچستان

-

یورش نیروهای سرکوبگر رژیم به روستاهای بلوچستان
یورش نیروهای سرکوبگر رژیم به روستاهای بلوچستان
 

چابهار- روستاي ميرآباد؛  مزدوران نيروي انتظامي در يک يورش وحشيانه به روستاي ميرآباد در دو کيلومتري چابهار، خانه هاي مردم  را با خاک يکسان کردند. اين خانه ها که شامل کپرها و چادرهاي حصيري و بعضا اتاقک هاي ساخته شده با بلوک بودند ، همراه با اسباب و اثاثيه محقر ساکنان اين محلة محروم در هم کوبيده شد. اين يورش وحشيانه درست در آستانه عيد غدير انجام گرفت.این روستا دارای تقریبأ ۴۰۰ خانوار است که مزدوران نيروي انتظامي موقع يورش، با ضرب و شتم ساکنان را فراري دادند، گوشي هاي آنها را گرفتند و اجازه گرفتن عکس و فيلم به مردم ندادند، هرکس را در حين عکس گرفتن ديدند دستگير کردند و دستبند زدند و دوربينش را در هم شکستند. آنها حتي فرصت ندادند مردم اسباب و اثاثيه زندگي خود را با خود ببرند. مزدوران سرکوبگر انتظامي حتي تانکر آب اهالي را واژگون کردند و حمام و سرويس بهداشتي صحرايي آنان را در هم کوبيدند. اهالي روستا در روزهاي 28 و 29 شهريور در مقابل فرمانداري چابهار دست به تجمع اعتراضي زدند، اما بار ديگر با تهديد مزدوران روبرو شدند. خاطر نشان مي شود عضو مجلس ارتجاع حاج عبدالغفور ایران نژاد, قبل از نمايش انتخابات قول تسهیلات و برق را به اهالی محروم این روستا داده بود. منابع حکومتي در مورد اين يورش وحشيانه و تخريب خانه هاي مردم محروم سکوت کرده اند.

قابل ذکر است که پیش از این نیز روستاهای بسیاری هم‌چون روستای 'بل سر' با قدمت چند صد ساله در اطراف شهر چابهار بصورت کامل تخریب شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2c3555c-f2f3-48f3-96f0-e12b1869d6bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات