728 x 90

کاظم دلخوش: صادرات نفت به صفر رسیده و از مالیات پیش‌بینی شده هم لااقل ۳۰درصد آن قابل تحقق نیست

کاظم دلخوش
کاظم دلخوش

کاظم دلخوش عضو کمیسیون مجلس آخوندی در یک گفتگوی تلویزیونی که روز سه‌شنبه ۵ آذر ۹۸ از تلویزیون رژیم پخش شد گفت که صادرات نفت به صفر رسیده و از مالیات پیش‌بینی شده هم لااقل ۳۰درصد آن قابل تحقق نیست.

مجری تلویزیون آخوندی که دچار گیجی شده بود می‌گوید: نمی‌فهمم چی داره میشه یک خرده گیج هستم یک خرده گیج هستم شماها که تو مجلس هستید بولتنهای محرمانه را دارید پشت قضیه را می‌دانید یکروز نماینده وزارت اطلاعات ظاهراً تو کمیسیون بوده آنجا یکسری خبرها را به شماها داده بعد از صحبت‌های آقای وزیر صنعت هم که بی‌خبر نیستید که یک قدری هم مغایرت با صحبت‌های قبلی‌شان داشته بعد از صحبت‌های آقای میدری معاون وزارت رفاه هم که بی‌خبر نیستید که آقای دکتر چه خبره؟!

دلخوش گفت: ‌ببینید به‌نظر من اگر بخواهیم تجزیه تحلیل درستی از شرایط فعلی بکنیم باید کار را به سه بخش تقسیم بکنیم اولاً که دشمنان این مملکت خب بعد از انقلاب درصدد این بودند که نظام را برچینند اوایل القا شبهه می‌کردند الآن کانالهایی ایجاد شده که عینا اختلاف انگیزی را و پیگیری آشوبها را دنبال می‌کند شما می‌بینید هزینه هم می‌کنند.

مجری وسط حرفهای او می‌آید و می‌گوید: البته اینها شبهه نیست آقای دکتر اختلاس و دزدی و این چیزها که شوخی نیست آقای دکتر.

عضو کمیسیون مجلس آخوندی افزود: الآن دیگه از شبهه خارج شده یعنی الآن کاملاً روبه‌روی نظام و انقلاب ایستاده‌اند و نمونه‌اش هم تحریم‌هاست یعنی ما باید به‌نظر من مسئولان کشور ما رؤسای قوای ما با مردم بتوانند راحت حرفشان را بزنند یعنی یک بخشی از مشکلات ما ناشی از این هستش که مثلا ما سه میلیون بشکه اگر نفت صادر می‌کردیم امروز به صفر رسیده.

وی در ادامه گفت: ما سال گذشته ۴۴۸هزار تا داشتیم تحقق پیدا نکرد آمد به ۳۵۰-۳۶۰هزار امسال هم قطعاً کاهش بیشتری خواهد داشت چرا وقتی شما نفت را صادر نمی‌توانید بکنید از اونطرف هم از مردم نمی‌توانید توقع داشته باشید که مالیات‌شان را کامل بدهند ۱۷۰هزار میلیارد تومان پیش‌بینی مالیات شده به اعتقاد من که در کمیسیون اقتصادی هستم ۳۰درصدش لااقل قابل تحقق نیست این قلم دومی است که در بودجه کشور دیده می‌شود...

‌ما اعتقادمان بود که اصلاً کارشناسی نشد یعنی واقعاً اونهایی که آمدند کارشناسی را مطرح کردند من همان روز اول گفتم گفتم این آقایونی که نظارت در کالا و خدمات را دارند اینها حرف مفت می‌زنند چرا؟ دلیلش این است که اینها از قبل ننشستند بگویند آقای ما برای کنترل قیمتها وقتی قیمت رفت بالا کی می‌تواند بیاورد پایین قیمت را؟ الآن قیمت کالاها رفته بالا چطور می‌خواهند کنترل بکنند نظارت بکنند.

در پایان مجری که کاملاً گیج شده است گفت: آقای دکتر حرف بزنید با ما به ما ها بگویید آقا نیست، باید بسوزیم بسازیم، باشه این کار را می‌کنیم تا حالا هم کردیم ولی به‌شرطی که همه بسازیم و بسوزیم نه این‌که ما بسازیم بسوزیم یک عده دیگه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f578f2b-ddae-418c-9757-7d112f35567e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات