728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

«دریجه واردات ملاها تنگ‌تر می‌شود»

-

روزنامه دی ولت
روزنامه دی ولت
روزنامه دی ولت چاپ آلمان در مطلبی تحت عنوان دریچه  واردات ملاها تنگ‌تر می‌شود نوشت: دوبی تحت فشار ابوظبی، در تجارت با ایران قبل از تحریمهای جدید کمربند را سفت می‌کند.
دی ولت به سابقه تجاری دوبی با ایران پرداخته و به نقل از رئیس مطالعات بین‌المللی در مرکز تحقیقات خلیج فارس نوشت دوبی تنها پنجره باز برای ایران و یک سرپل برای تجارت است با وجود این این می‌تواند به‌زودی تغییر کند چرا که ایران را دور جدید تحریمها تهدید می‌کند.
 
این روزنامه هم‌چنین در ادامه گزارش خود  به نقل از مدیر یک شرکت ایرانی هلندی نوشت: تقریبا دوبی دیگر هیچ ویزای شغلی یا پروانه برای شرکتهای جدید ایرانی صادر نمی‌کند. بسیاری از شرکتها مجبور شده‌اند به کشورهایی نظیر مالزی، اندونزی یا روسیه نقل مکان کنند… تحریمها علیه رژیم ملاها و ایزولاسیون آن باعث بی‌اعتبار شدن شرکتهای ایرانی شده است. تنها طی ۱۲ ماه گذشته ۱۳۰ شرکت منحل گردیده و بسته شدند.

دی ولت نوشت: یک تاجر ایرانی گفت:   روزهای تاریک را می‌بینیم که به سمت ما می‌آید.
یادآوری می‌شود که هفته‌نامه تایم چاپ آمریکا در ماه گذشته در یک گزارش نوشته بود که استورات لوی معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا به منظور بازداشتن رژیم آخوندی از ماجراجویی اتمی‌اش و  اعمال فشار  روی آن، طی دو سال گذشته ۱۲ بار به دوبی مسافرت کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d17954be-9b7d-4180-870c-c3b231994e68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات