728 x 90

بحران اقتصادى ايران,فقر و بيكارى,

وزیر سابق ارشاد رژیم: وعده‌های اقتصادی روحانی در حد شعار بود

-

اقتصادی رژیم
اقتصادی رژیم
محمد حسینی وزیر سابق ارشاد رژیم روز چهارشنبه 14بهمن 94 گفت: ”روحانی در شعارهای انتخاباتی خود وعده‌های اقتصادی زیادی به مردم داد، در آن زمان گفته شد که مشکل بیکاری مردم حل خواهد شد، ولی متأسفانه این اظهارات در حد شعار باقی ماند. ما امروز در یک شرایط حساس قرار داریم و کشور با رکود و موانع زیادی روبه‌رو است“.

وی که با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس مصاحبه می‌کرد افزود:
دولت می‌گوید تورم را کاهش داده است یا این‌که در یک زمان گفته شد کشور از رکود عبور کرده‌، ولی چنین چیزی مشاهده نشد و مردم در زندگی روزمره خودشان به هیچ‌وجه توفیقات اقتصادی‌ای که گفته می‌شود را لمس نکردند و نه تنها وعده‌های دولت برای رفع رکود و مشکلات اقتصادی محقق نشد، بلکه می‌بینیم عکس آن رخ داد“.

وزیر سابق ارشاد رژیم افزود: ”دولت قرار شد مشکلات اقتصادی را حل کند ولی مشکلات اقتصادی بیشتر شد، بیکاری آمارش بالاتر رفت، برخی از کارخانه‌ها و کارگاههای تولیدی تعطیل و نیمه فعال شدند و این نشان می‌دهد که یا وعده‌هایی که توسط دولت داده می‌شد صرفاً مصرف انتخاباتی داشت یا این‌که شناخت درست و عمیقی از مسائل اقتصادی وجود نداشت، چرا که مباحث اقتصادی جزو مباحث ریشه‌دار و عمیق است و طوری نیست که بشود ظرف یک مدت کوتاه آن را درمان کرد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d101c8d8-ca19-4b45-925b-f01887d2c932"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات